Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI module wordt niet herkend

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI module wordt niet herkend

    Goedemorgen. Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:? Ik kan niet een zender meer ontvangen uit mijn pakket buitenom NPO en Omroep Zeeland.
    Eeers kreeg ik de melding: "zender is gecodeeerd", als ik bv op RTL4 afstemde. Vervolgend heb ik de CI module eruit gehaald en smartcard schoongemaakt. Zenders opnieuw automatisch instellen, maar nog niks....Ik ben zelfs nog verder van huis want nu krijg ik de melding: "CI + module of smartcard niet herkend. Controleer of deze op de juistwijze in de TV module zit. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen....? Kan het misschien zijn dat de module kapot is...? Hij zit er wel goed in. Graag hoor ik iets... Alvast bedankt!

  • #2
    Haal de stroom eens een minuut van je televisie af en probeer het dan nog eens?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door gjderooij Bekijk bericht
      Goedemorgen. Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:? Ik kan niet een zender meer ontvangen uit mijn pakket buitenom NPO en Omroep Zeeland.
      Eeers kreeg ik de melding: "zender is gecodeeerd", als ik bv op RTL4 afstemde. Vervolgend heb ik de CI module eruit gehaald en smartcard schoongemaakt. Zenders opnieuw automatisch instellen, maar nog niks....Ik ben zelfs nog verder van huis want nu krijg ik de melding: "CI + module of smartcard niet herkend. Controleer of deze op de juistwijze in de TV module zit. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen....? Kan het misschien zijn dat de module kapot is...? Hij zit er wel goed in. Graag hoor ik iets... Alvast bedankt!
      Zit de smartcard er nu wel goed in? Is mij ook wel eens overkomen, er uit gehaald en per ongeluk verkeerd om er weer in gedaan.

      Reageer


      • #4
        Stekker heb ik er uitgehaald en een minuut later opnieuw erin, en ook de module zit er goed in. Zou die kapot zijn.? Kun je hier een monteur van Delta voor laten komen? Je betaalt tenslotte ook genoeg voor je abo...

        Reageer


        • #5
          Ik zou gewoon contact opnemen met de klantenservice. Je hebt zelf al alles geprobeerd om het op te lossen.

          Reageer


          • #6
            Dank je, ga ik doen!

            Reageer


            • #7
              Is het probleem al verholpen?

              Reageer


              • #8
                Ja, dmv nieuwe ci module...

                Reageer


                • #9
                  Een nieuwe gekregen van Delta? Wat klantvriendelijk!
                  👏👏👏👏👏👏

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb precies hetzelfde probleem. Van de een op de andere dag geen zenders meer + precies dezelfde meldingen als gjderooij. Ook precies dezelfde oplossingen geprobeerd + 10x mijn smartcard ververst maar dat heeft allemaal niet geholpen. Gaan die kaarten na een paar jaar spontaan kapot?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X