Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zonder mediakastje/ontvanger direct op Samsung kijken?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    En zo gaan we met dit aloude geklets in de marges voorbij aan de originele vraagstelling: het stroomverbruik...
    Toch niet, want dit topic gaat toch echt over het kijken via een app via de samsungtv. Slechts zijdelings over stroomverbruik. Zie de initiele vraag van de topicstarten.
    Niet zo maar jan en allemaal overal van beschuldigen, zeker niet nodig in een topic waar er nu juist voor de verandering eens constructief wordt gepost.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    En zo gaan we met dit geklets in de marges voorbij aan de originele vraagstelling: het stroomverbruik...
    Dat is hier gebruikelijk.
    Steeds dezelfde personen die topics vervuilen door er andere onderwerpen in te gooien.
    Rinus in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    En zo gaan we met dit aloude geklets in de marges voorbij aan de originele vraagstelling: het stroomverbruik...
    _onbekend_ in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door _onbekend_; 21 Apr 2022, 09:39.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    aan deze flauwekul heb ik niks aan ,dit lezen we zelf, kom met iets waardoor je er . met iets er boven steekt dat mis ik al jaren
    Dan moet je toch eerst die inhaalslag gaan maken. Want nu opeens 10 4K zenders gaan leveren, terwijl de basis nog niet staat is ook niet echt een succes. Ik weet ook niet zo zeer waar je als provider nog uniek kunt zijn.
    Telefonie kun je net zo goed niet meer aanbieden. Mobiele telefonie doet Delta wel, maar waarom Delta kiezen wanneer KPN en T Mobile zelf altijd goedkoper zijn, zelfs met de kortingsacties van Delta.

    Willen ze iets dan zouden ze in de basis iets gratis moeten doen dat anderen niet hebben. Videoland, Netflix oid.

    De Kamai 7x levert Delta al jaren. Er zijn beter decoders en die gebruikt KPN en nu Ziggo.
    De verrassing zit straks eerder in nieuwe decoders. Het platform waarop Delta ontwikkelt qua IPTV (de software) zie ik niet veranderen, los van interfaceveranderingen, dus look and feel etc. en ook een Android/Tizen tv-app.

    T Mobile gebruikt software van dezelfde leverancier als Delta, onmogelijk is het niet om een tv app te bieden.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Apr 2022, 21:11.

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ze lezen mee en wie weet wat er gaat komen… Ze gaan uit commerciele overwegingen echt niet schrijven wat ze wanneer gaan doen.
    Er zit een volgorde in tot nu toe :
    1 goed stereogeluid op alle zenders (check)
    2. Dolby en andere sporen op alle zenders (pilot, ziet er goed uit, je kan iets vinden van hoe er terug geschaald wordt naar stereo dat wordt Dolby20 en dat vind ik zelf niet ideaal

    3. 4K/UHD

    4. tv app

    3 en 4 zou je ook om mogen ruilen.

    Daarnaast is men sinds oktober al bezig met zo goed als maandelijks SD zenders om te schakelen maar HD. Zo goed als elke maand heeft men nog zenders lopen omschakelen. Er zijn nog tal van zenders te gaan, dat gaat niet ineens.


    Ik kan Delta er niet op betrappen dat ze niet hard genoeg werken. Investeringen worden gedaan, maar het kost nu eenmaal ook tijd om zaken goed en zonder storingen uit te rollen.
    aan deze flauwekul heb ik niks aan ,dit lezen we zelf, kom met iets waardoor je er . met iets er boven steekt dat mis ik al jaren
    koekeroe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Maar ik hoor u met geen woord over Delta ,nu we toch bezig zijn?
    Ze lezen mee en wie weet wat er gaat komen… Ze gaan uit commerciele overwegingen echt niet schrijven wat ze wanneer gaan doen.
    Er zit een volgorde in tot nu toe :
    1 goed stereogeluid op alle zenders (check)
    2. Dolby en andere sporen op alle zenders (pilot, ziet er goed uit, je kan iets vinden van hoe er terug geschaald wordt naar stereo dat wordt Dolby20 en dat vind ik zelf niet ideaal). Dolby 51 geluid op dd pilotzenders is perfect. Dolby20 niet.

    3. 4K/UHD

    4. tv app

    3 en 4 zou je ook om mogen ruilen.

    Daarnaast is men sinds oktober al bezig met zo goed als maandelijks SD zenders om te schakelen maar HD. Zo goed als elke maand heeft men nog zenders lopen omschakelen. Er zijn nog tal van zenders te gaan, dat gaat niet ineens.


    Ik kan Delta er niet op betrappen dat ze niet hard genoeg werken. Investeringen worden gedaan, maar het kost nu eenmaal ook tijd om zaken goed en zonder storingen uit te rollen.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Apr 2022, 20:54.

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
    Bordewolf Je hebt deels gelijk en het begint te komen, maar het verschilt best per provider. KPN biedt AndroidTV app aan voor smarttv boven op het standaard itv product. Ziggo biedt androidtv app en apple tv app aan voor voornamelijk de 2e TV en de klanten met alleen ziggo go. T-Mobile is een aantal weken geleden als eerste gestart (naast NLziet en andere OTT providersl met het aanbieden van de mogelijkheid om de TV dienst af te nemen zonder TV Box. Voor TizenOS, AndroidTV en AppleTv. Mooie ontwikkelingen allemaal. En ja, we lezen mee. 😀. Wie weet wat er nog gaat komen. Zoals je zegt vooraanstaande providers zijn hier mee bezig. Overigens is het bij KPN en T-Mobile 1080P en Ziggo 720P via de TV apps.
    Maar ik hoor u met geen woord over Delta ,nu we toch bezig zijn?
    koekeroe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • DELTA-TV-team
    antwoordde
    Bordewolf Je hebt deels gelijk en het begint te komen, maar het verschilt best per provider. KPN biedt AndroidTV app aan voor smarttv boven op het standaard itv product. Ziggo biedt androidtv app en apple tv app aan voor voornamelijk de 2e TV en de klanten met alleen ziggo go. T-Mobile is een aantal weken geleden als eerste gestart (naast NLziet en andere OTT providers) met het aanbieden van de mogelijkheid om de TV dienst af te nemen zonder TV Box. Voor TizenOS, AndroidTV en AppleTv. Mooie ontwikkelingen allemaal. En ja, we lezen mee. 😀. Wie weet wat er nog gaat komen. Zoals je zegt vooraanstaande providers zijn hier mee bezig. Overigens is het bij KPN en T-Mobile 1080P en Ziggo 720P via de TV apps.
    DELTA-TV-team in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 20 Apr 2022, 20:14.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    DELTA-TV-team gaf hier al eerder aan dat ze meelezen hier en aan de hand van feedback hun lijstje aan het afwerken zijn.
    Ze zullen heus ook kijken wat andere providers doen. 4K via alleen een app is bijvoorbeeld makkelijker dan via een decoder.

    Een tv app op de tv zelf leveren de vooraanstaande providers als KPN, Ziggo en T Mobile allemaal.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Je kan casten vanaf je tablet of telefoon. Overigens moet je die ook weer opladen.

    Een app op de tv heeft Delta nog niet. Daar is veel vraag naar, dus men heeft dit vast wel op een wishlist staan.
    Dat zullen ze aan jouw neus hangen ,Weer druk aan het vissen Bor
    koekeroe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Ter vergelijk een Chromecast gebruikt ook 1,8W in standby.

    Het verbruik van je kabelmodem is ook best aardig :

    Het merk en type van mijn vorige modem. - ZeelandNet Serviceforum
    driepinter in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tvds75 Bekijk bericht

    Zo dat scheelt nogal ja!

    Maar goed...... ik gooi liever die kastjes de deur uit als ik op mijn Samsung TV de zenders van delta kan ontvangen
    Je kan casten vanaf je tablet of telefoon. Overigens moet je die ook weer opladen.

    Een app op de tv heeft Delta nog niet. Daar is veel vraag naar, dus men heeft dit vast wel op een wishlist staan.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • renschip
    antwoordde
    Zonnepanelen ????
    renschip in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • tvds75
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Het verbruik is zeker fors voor standby.
    In de voordeligste stand verbruikt de Next mini van Ziggo maar een half watt.
    ....
    Zo dat scheelt nogal ja!

    Maar goed...... ik gooi liever die kastjes de deur uit als ik op mijn Samsung TV de zenders van delta kan ontvangen
    tvds75 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Het verbruik is zeker fors voor standby.
    In de voordeligste stand verbruikt de Next mini van Ziggo maar een half watt.
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 353E63DF-9EB6-49E0-A18B-43983020F6A0.jpg
Bekeken: 875
Grootte: 104,1 Kb
ID: 224511

    Tijd dat Delta ook eens naar energie zuinigere kastjes kijkt.
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X