Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zonder mediakastje/ontvanger direct op Samsung kijken?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

    Ja dat komt dat hij lyrisch is over Delta. Als je zelfs in 2022 Dolby gaat verheerlijken ben je vreemd bezig. Heb zelf meerdere vragen gesteld wanneer er een andere decoder komt die wel live UHD aan kan. Helaas daar wordt niet op gereageerd.
    Dat kan de huidige decoder gewoon zoals je weet.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Willem1980
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
    En toch is Bor de enige die een serieus antwoord krijgt van Delta
    Ja dat komt dat hij lyrisch is over Delta. Als je zelfs in 2022 Dolby gaat verheerlijken ben je vreemd bezig. Heb zelf meerdere vragen gesteld wanneer er een andere decoder komt die wel live UHD aan kan. Helaas daar wordt niet op gereageerd.
    Willem1980 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tvds75 Bekijk bericht
    Nou bedankt allemaal, ik gooi er wel een timer tussen zodat hij sowieso 's nachts uitstaat en vooral tussen 6 en 9 's morgens
    Wij gebruiken de TV hier als een soort hub. Als die uitgaat, schakel ik via domotica icm IFTT zowel Humax, DIT en NVidia Shield TV Pro uit (stroom er af).
    Zodra de TV aangaat (al dan niet mbv domotica of handmatig) worden deze drie weer ingeschakeld. Afhankelijk van het HDMI kanaal dat we op de TV kiezen, worden de overige twee apparaten in stand-by gezet.
    @ https://ifttt.com/
    @ https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/buy/
    @ https://www.domoticz.com/
    Webkabouter in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Apr 2022, 11:56.

    Laat een reactie achter:


  • JDN
    antwoordde
    De standby instelling in de Kamai box is nogal vrij beperkt: het is uit of aan, en in het laatste geval betekent dit dat de box na 3 uur niet in gebruik zijn in standby springt. En standby betekent dat je twee apparaten in moet schakelen als je tv wilt kijken. Overdag automatisch na 3 uur in standby laten springen is gewoon onhandig.

    Wat hier wel een zinvolle toevoeging zou zijn is dat je (net als bij de Humax) twee tijdstippen kunt opgeven, voor het in standby gaan en het weer "wakker worden". Op die manier kun je de Kamai 's-nachts automatisch in standby laten gaan en de volgende morgen automatisch weer laten opstarten.

    Misschien een idee voor DELTA-TV-team om eens door te voeren bij een volgende update?
    JDN in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • tvds75
    antwoordde
    Nou bedankt allemaal, ik gooi er wel een timer tussen zodat hij sowieso 's nachts uitstaat en vooral tussen 6 en 9 's morgens. Dan is vaak de variabele het hoogste. Bedankt allemaal
    tvds75 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • tvds75
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Je kan casten vanaf je tablet of telefoon.
    Nou... de vrouw vindt twee afstandsbedingen al ingewikkeld (schakelen tussen Netflix app van TV op samsung ab en dan weer terug naar de mediabox) dus casten... nee dat wordt hem niet.
    tvds75 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • tvds75
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
    Zonnepanelen ????
    Ja zonnepanelen heb ik. Maar gezien het feit dat salderen er op een gegeven moment uitgaat en ik op puur variabel overstap is het erg handig om precies te weten wat je huis doet en te besparen op de juiste momenten.
    tvds75 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    In de voordeligste stand verbruikt de Next mini van Ziggo maar een half watt.
    Dat kun je van zijn broertje Media Box XL niet echt zeggen @ https://www.youtube.com/watch?v=8W6FhuSvcDo

    Volgens mij heeft snel of traag opstarten niets met de standby mode te maken. Wel als je het apparaat uit standby mode haalt (tv kijken) maar dan hebben we het over een tijdelijk piekbelasting tijdens dat opstarten en niet over standby mode.
    Webkabouter in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Apr 2022, 21:42.

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    En toch is Bor de enige die een serieus antwoord krijgt van Delta
    Kennie-L in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Dus jij bepaalt wat nodig is?
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Als je erop gewezen wordt dat wat je zegt niet klopt, is dat opeens kleutergedrag?

    Je laat zelf het onderwerp ontsporen door je in allerlei bochten te wringen om niet toe te hoeven geven dat ook jij de plank weleens misslaat.
    In dit geval totaal onnodig om wie dan ook ergens op aan te spreken. Dit topic verliep prima en ik krijg niet het idee dat de topicstarter het erg vond dat er iets verder gediscussieerd werd over een mogelijk tv-app aangezien dat het thema was van dit topic: Zonder mediakastje/ontvanger direct op Samsung kijken?

    Nu is het in 4/5 posts weer off topic gemaakt. Prima als op dit manier ieder topic dood gemaakt wordt, maar dat is niet mijn perceptie van een forum waarin discussie mogelijk moet zijn onderling. En dat ging tot 7 posts geleden meer dan prima.

    Er moet eerder op gewezen worden dat iedereen gewoon bij het topic en de discussie blijft. Staat je iets niet aan dat rapporteer je naar moderatie. Elke discussie waaiert wel een iets uit.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Als je erop gewezen wordt dat wat je zegt niet klopt, is dat opeens kleutergedrag?

    Je laat zelf het onderwerp ontsporen door je in allerlei bochten te wringen om niet toe te hoeven geven dat ook jij de plank weleens misslaat.
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Tot zover het constructief posten in dit topic. We zijn we terug naar het kleutergedrag.
    Stofdoek verdient geen prijs voor lief posten, maar als je de topicstart leest, gaat die wel degelijk over stroomverbruik. Zeker niet zijdelings. Ik ga gewoon weer verder nuttige dingen doen, ok?
    Koeba in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Zijdelings over stroomverbruik?
    De persoon die dit topic begon, heeft juist als belangrijkste reden, het stroomverbruik !

    Ik weet niet hoe ze hebben leren lezen in het dierenbos, maar je spreekt nu echt niet de waarheid, beukennootjes snoeper ...
    Tot zover het constructief posten in dit topic. We zijn we terug naar het kleutergedrag.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Zijdelings over stroomverbruik?
    De persoon die dit topic begon, heeft juist als belangrijkste reden, het stroomverbruik !

    Ik weet niet hoe ze hebben leren lezen in het dierenbos, maar je spreekt nu echt niet de waarheid, beukennootjes snoeper ...
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X