Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zonder mediakastje/ontvanger direct op Samsung kijken?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tvds75
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Stroom is niet je grootste kostenpost toch? Eerder gas?
    In de winter zeker! Maar de stroomprijs is ook veel gestegen. Betaalde ik net voor einde van mijn contract nog geen 25 cent per KwH nu zit ik op 65!!! Ja ik ga overstappen, maar ik wil gewoon ook eens goed in en rond het huis kijken wat het verbruik is en of dat niet anders kan.

    En ja, 3 watt..... is het de moeite? Alle kleine beetjes helpen, toch?
    tvds75 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Stroom is niet je grootste kostenpost toch? Eerder gas?
    Koeba in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Zonder mediakastje/ontvanger direct op Samsung kijken?
    Gezien de energieprijzen ben ik eens grondig door mijn huis gegaan wat ieder product nu zoal gebruikt aan stroom.

    De mediabox of delta kastje gebruikt wanneer hij in standby modes staat zo'n 3 watt, das best fors voor iets wat "niets" doet. Het doet natuurlijk wel iets want waarschijnlijk heeft het op de achtergrond een linux achtig OS gestart waardoor je relatief snel bij het "aan"zetten kan kijken.

    Mijn multifunctionele printer, een Epson Tank printer (groot apparaat) gebruikt in standby modus 1watt. (gewoon ter vergelijk)

    Als ik de mediabox aanzet verbruikt hij tussen de 3,5 en 4 watt (het fluctueert enorm qua verbruik)

    Maar goed, dan nu de vraag. Kan ik zonder coax kabel op een andere manier naar zenders kijken direct op mijn Samsung.

    Ja ik heb zo'n CI+ kaart plus pcmcia slot, maar ik lees overal dat dat alleen werkt met coax in je TV.

    Ja ik kan natuurlijk ook gewoon met een schakelaar alles aanzetten wanneer ik wil kijken, zelfs via een APP op mijn mobiel, maar een extra apparaat het huis uit is ook wel lekker.
    tvds75 in DELTA Digitale TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X