Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BER[E6] en haperend beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BER[E6] en haperend beeld

    Uit een grijs verleden is mij bijgebleven dat de BER e6 code iets zegt over het signaal. Wij hebben nog een samsung decoder om op te nemen/pauze te zetten en daarmee kun je eenvoudig die codes in beeld krijgen. Het valt me op dat sinds een weekje ongeveer regelmatig het beeld hapert en de ber e6 code van getal wijzigt. Laat nou net een weekje geleden bij ons de straat ooen geweest zijn ten behoeve van de voorbereiding glasvezel. Ook in de voortuin zijn ze bezig geweest.

    klopt het dat de ber e6 code iets zegt over wxterne factoren en moet ik dan delta bellen, of kan ik zelf nog iets uitproberen?

  • #2
    Zwak signaal bij digitale televisie - Coaxkabelwinkel

    Reageer


    • #3
      Ik heb hier al Hirschmann kabels liggen vanaf modem naar decoder en decoder naar tv.

      Reageer


      • #4
        Het is en blijft bagger bij deze club
        Resetten is dagelijksr kost
        Alles opnieuw opstarten dagelijkse kost
        Kortom het wordt er niet beter op

        Reageer


        • #5
          Ik heb ook het idee dat er wat aan de hand is met de kwaliteit op dit moment in Paauwenburg. Sinds een paar dagen valt het mij op dat ik af en toe blokken zie. Ook mijn ouders vertelden dat gisteren spontaan tegen mij.

          Ook verliest mijn nieuwe tv LG steeds enkele zenders. Ik moet om de aantal weken mijn zenders opnieuw laten zoeken en opslaan.

          Reageer


          • #6
            De onzinnige bewering van snoepdoos maar even verwijderd. Zie het als een laatste waarschuwing. Bij een volgend onzinbericht volgt een definitieve blokkade.

            Reageer


            • #7
              Bij ons is het vanaf vorige week ook begonnen met haperend beeld,blokje,s stilstaand beeld.
              Regio West Zeeuws Vlaanderen.
              Meestal is dit opgelost naar een paar dagen,maar nu is het al van vorige week Dinsdag.

              Reageer


              • #8
                Ook aan de Koudekerkseweg in Vlissingen dezelfde problemen sinds bijna 2 weken. Blokkerig beeld, zenders die ik zogenaamd niet in mijn pakket zou hebben.
                Plotseling wegvallen wifi.

                Reageer


                • #9
                  Ook in de Van Kleffenslaan, sinds een paar weken blokken. Voordien nooit last van gehad.

                  Reageer


                  • #10
                    Ergens goed dat iedereen het hier meldt. Maar geef dan ook door of het mogelijk is te testen met goed afgeschermde (Hirschmann) kabels en het resultaat daarvan. Dat het al jaren goed werkte zegt helaas niets.
                    Laatst bewerkt door Koeba; 23 Nov 2021, 13:22.

                    Reageer


                    • #11
                      Gaat hier niet om testen,dit zijn ervaringen van de laatste dagen.
                      Het beeld is sinds een poosje slecht,en bij mij is dit allemaal met Hirschmann kabels.
                      En het resultaat is hier boven beschreven.
                      En dat het jaren goed is geweest,zegt dus inderdaad wel wat.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door jano Bekijk bericht
                        Gaat hier niet om testen,dit zijn ervaringen van de laatste dagen.
                        Het beeld is sinds een poosje slecht,en bij mij is dit allemaal met Hirschmann kabels.
                        En het resultaat is hier boven beschreven.
                        En dat het jaren goed is geweest,zegt dus inderdaad wel wat.
                        Je hoeft mij niet te overtuigen
                        Als het inderdaad fluctueert met kwaliteitskabels, is het niet genoeg om hier te posten.
                        Dan is de enige weg om echt geholpen te worden: Bellen en doorvragen tot er een monteur aangestuurd wordt.
                        Disclaimer: Als toch blijkt dat het niet aan de aansluiting ligt, krijg je een rekening. Niet boos worden hè
                        Laatst bewerkt door Koeba; 23 Nov 2021, 14:29.

                        Reageer


                        • #13
                          bij mij hetzelfde probleem. Storing op tv en het beeld in blokjes

                          Reageer


                          • #14
                            Ik hier ook blokjes in beeld sinds twee weken.
                            Dat kan echt niet bij iedereen opeens aan de bekabeling liggen.

                            Reageer


                            • #15
                              Gebeld. Bekend probleem dat als een olievlek over Zeeland schijnt te gaan. Word aan gewerkt, aldus de Helpdesk van Delta. postcode liep vanaf 43xx tot 45xx
                              Laatst bewerkt door WvdW; 23 Nov 2021, 17:47.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X