Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw filmbox

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Heb je ook lokale zenders uit je eigen omgeving op de interactieve ontvanger bij Delta, Bordewolf?

    Reageer


    • #17
      Kanaal 12 is de lokale zender maar wat daar precies te zien is weet ik niet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Heb je ook lokale zenders uit je eigen omgeving op de interactieve ontvanger bij Delta, Bordewolf?
        Dat maakt me niet veeluit, ik kijk nooit naar de lokale zender.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dat maakt me niet veeluit, ik kijk nooit naar de lokale zender.
          Dat is geen antwoord Bor ,hij vraagt je iets fatsoenlijk ,en ik ben ook benieuwd

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Dat is geen antwoord Bor ,hij vraagt je iets fatsoenlijk ,en ik ben ook benieuwd
            Dan zul je af moeten wachten tot begin oktober. Maar mocht dat niet werken vind ik dit geen big deal. Ik kijk er nooit op.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dan zul je af moeten wachten tot begin oktober. Maar mocht dat niet werken vind ik dit geen big deal. Ik kijk er nooit op.
              Welk Jaartal zou ook leuk wezen omdat te weten?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Welk Jaartal zou ook leuk wezen omdat te weten?
                Hoezo? Als je dit forum zo goed volgt zoals jij doet en overal reageert dan heb je toch gelezen dat ik per begin oktober overstap naar Delta en dat ik dat gisteren geregeld heb.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Heb je ook lokale zenders uit je eigen omgeving op de interactieve ontvanger bij Delta, Bordewolf?

                  Ik heb hier in zuid gelderland gewoon de lokale zender uit mijn regio op kanaal 12.

                  Reageer


                  • #24
                    Geluid loopt regelmatig niet synchroon, op film1 ervaar ik dat ook soms.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Het is 1 september geweest. Zijn alle door jou verwachte upgrades naar HD, doorgevoerd, Bordewolf? Ze werken zich tenslotte tandjes toch?
                      Met de door mij genoemde speling vandaag AT5 HD en MTV Live HD erbij.
                      Caiway heeft RTL Television aangekondigd en TVE HD is er ook nog steeds niet oo interactief.
                      Wellicht dat er nog meer komt. Vandaag zijn er diverse updates geweest, ook een test met een geluidsverbetering (nog steeds niet conform coax Dolby, maar wel een verbetering, men is er mee bezig!)

                      Reageer


                      • #26
                        Maar laten wij het hebben over de topic die hier oorspronkelijk gestart is .
                        Ik heb een paar keer op die filmbox gekeken en ook interactief op gemist .
                        Het enigste wat ik tot dusver gezien heb is erotische film die op babetv ook te zien is , en voor de rest moord en doodslag en oude bagger van 20 jaar
                        geleden die ze tegenwoordig op rtl en andere stations uitzenden omdat er niets nieuws is , ja via stream diensten die ook weer stiekem duurder worden .
                        Disney is ook al een euro duurder geworden .

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                          Maar laten wij het hebben over de topic die hier oorspronkelijk gestart is .
                          De rest van je opmerking gaat inderdaad ergens anders over :-(

                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                            Maar laten wij het hebben over de topic die hier oorspronkelijk gestart is .
                            Ik heb een paar keer op die filmbox gekeken en ook interactief op gemist .
                            Het enigste wat ik tot dusver gezien heb is erotische film die op babetv ook te zien is , en voor de rest moord en doodslag en oude bagger van 20 jaar
                            geleden die ze tegenwoordig op rtl en andere stations uitzenden omdat er niets nieuws is , ja via stream diensten die ook weer stiekem duurder worden .
                            Disney is ook al een euro duurder geworden .
                            Lijkt me goed. Die tussendoor vragen hadden via een ander topic gekunt. Ik ben wel blij met Filmbox.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X