Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ESPN bij meerdere providers in het basispakket

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dan hebben ze nog 1 week. Alle providers behalve KPN en Delta/Caiway communiceren over het Ultra HD kanaal 1080P met HDR en HLG en over de nieuwe opzet vam de pakketten (meestal voordeliger). Waarom zijn Delta en Caiway wederom zo laat.

    Om weer te communiceren dat ze FULL HD voldoende vinden en de klant er in kan stikken en ze niets doen ten voordele van de klant?
    Je krijgt er toch opnieuw een naar gevoel bij.
    Het Sprookjes boek blijft dicht Bor

    Reageer


    • #17
      Hier het statement van KPN :

      ESPN trapt in augustus af met het nieuwe voetbalseizoen (kpn.com)

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Maar daar nog geen duidelijkheid over 1080P met HDR en HLG.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Het Sprookjes boek blijft dicht Bor
          Er verdwijnen ook 2 SD en 2 HD kanalen. Er is dus ruimte voor ESPN Ultra HD 1080P met HLG en HDR via Coax.
          En anders is er ruimte voor meer HD, zeker op interactief kan men weer 2 andere zenders maar HD zetten.

          Reageer


          • #20
            Mij niets zeggen zegt eigenlijk al genoeg.
            Laatst bewerkt door Velzen666; 23 Jul 2021, 01:32.

            Reageer


            • #21
              https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl/...-over-ESPN-UHD

              KPN dus ook, gewoon een gemis wanneer Delta en Caiway dit niet gaan doen.

              Reageer


              • #22
                Wanneer je een snel antwoord wilt zou ik deze vraag stellen via https://twitter.com/deltanl.
                Laatst bewerkt door driepinter; 23 Jul 2021, 16:40.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Wanneer je een snel antwoord wilt zou ik deze vraag stellen via https://twitter.com/deltanl.
                  Vreemd, ik zou denken dat Delta en Caiway snel gaan communiceren richting hun klanten hierover.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Geloven jullie in Sprookjes
                    Delta wel, ik zag tenminste dat ik 5 euro meer ga betalen voor mijn 50 zenders via glasvezel, maar dat ik wel een "gratis" interactieve tv ontvanger erbij krijg. Laat die nu net 5 euro p/mnd kosten bij mijn gewone abonnement.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Hans1 Bekijk bericht

                      Delta wel, ik zag tenminste dat ik 5 euro meer ga betalen voor mijn 50 zenders via glasvezel, maar dat ik wel een "gratis" interactieve tv ontvanger erbij krijg. Laat die nu net 5 euro p/mnd kosten bij mijn gewone abonnement.
                      En dat heeft relatie met ESPN? We weten als klanten van Caiway en Delta nog geen ene fuck. De communicatiemolen is weer zo gesloten als een dichtgelijmde oester.
                      Zo goed als alle providers doen iets en bewegen naar ESPN1 1080P met HDR en HLG en ze doen iets met het feit dat er 2 kanalen wegvallen.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        We weten als klanten van Caiway en Delta nog geen ene fuck. De communicatiemolen is weer zo gesloten als een dichtgelijmde oester.
                        Zo goed als alle providers doen iets en bewegen naar ESPN1 1080P met HDR en HLG en ze doen iets met het feit dat er 2 kanalen wegvallen.
                        Wat denk je nou zelf wat Caiway/Delta gaan doen?

                        Je weet toch het antwoordt al.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                          Wat denk je nou zelf wat Caiway/Delta gaan doen?

                          Je weet toch het antwoordt al.
                          Als ze goed bij hun verstand zijn of weer bij zinnen zijn na het 4K debacle met NPO 1 4K gaan ze er dit keer anders mee om.
                          Maar weer geen communicatie staat voor mij gelijk aan je klanten bij de neus nemen. We zitten niet voor een dubbeltje op de eerste rang, we betalen evenveel voor ESPN als bij de andere providers.

                          Reageer


                          • #28
                            Hallo Bordewolf, dankjewel voor je bericht! Zoals eerder vermeld zullen wij je op de hoogte houden als wij daadwerkelijk Ultra HD gaan uitzenden of als er veranderingen plaats vinden. Voor nu is er nog geen datum bekend wanneer wij dit gaan uitzenden. Maar hou het forum in de gaten! Zodra er iets nieuws is ben je de eerste die het hoort!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                              Hallo Bordewolf, dankjewel voor je bericht! Zoals eerder vermeld zullen wij je op de hoogte houden als wij daadwerkelijk Ultra HD gaan uitzenden of als er veranderingen plaats vinden. Voor nu is er nog geen datum bekend wanneer wij dit gaan uitzenden. Maar hou het forum in de gaten! Zodra er iets nieuws is ben je de eerste die het hoort!
                              Volgende week is het al 1 augustus en begint deze zender. Maar we wachten de communicatie af.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                                Hallo Bordewolf, dankjewel voor je bericht! Zoals eerder vermeld zullen wij je op de hoogte houden als wij daadwerkelijk Ultra HD gaan uitzenden of als er veranderingen plaats vinden. Voor nu is er nog geen datum bekend wanneer wij dit gaan uitzenden. Maar hou het forum in de gaten! Zodra er iets nieuws is ben je de eerste die het hoort!
                                Hou jij het sprookjesboek maar open Ferry

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X