Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertitel History

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertitel History

    Al een tijd geen ondertiteling bij History en CI. Ligt niet aan decoder of tv. Wie heeft er meer last van? Kan het opgelost worden?
    Ikzelf heb er last van, mijn vriendin ook, beide in Oost-Souburg.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid

    De ondertiteling op deze zenders evenals bij BBC entertainment kun je zelf in/uitschakelen met je afstandsbediening.

    Op interactieve tv via de pc staat het automatisch aan.
    Je lult weer uit je nek Waarheid, maanden terug hier al melding van gemaakt ,nooit geen antwoord op[ gekregen
    en met je eigen afstands bediening is dit niet te regelen
    Wonderbaarlijk had jij ook last van de zelfde problemen,en nu reageert er een ander mee, en geef je deze oplossing??????

    Reageer


    • #3
      Op CI kan ik wel externe ondertiteling zetten, bij History gaat dat niet, heeft altijd gewerkt. Heb geen interactieve TV, nog gewoon met decoder.
      Het nadeel van de niet-meegezonden ondertiteling is dat hij niet alle tekens herkent.
      Via Chromecast ook geen ondertiteling.
      We gaan zien of ze het oplossen.

      Reageer


      • #4
        Het is eigenlijk wel een beetje vreemd, we zitten eigenlijk al lange tijd op ondertiteling te wachten, we hebben wel teletekst maar geen ondertiteling.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door stoffeerder1961 Bekijk bericht
          Op CI kan ik wel externe ondertiteling zetten, bij History gaat dat niet, heeft altijd gewerkt.
          Wat voor decoder (merk, type) gebruik je? Misschien kun je een firmware upgrade doen, wil wel eens helpen.

          Wij gebruiken de HD-Fox-C/Delta met softwareversie NLCIAD 1.03.06
          Loaderversie: A1.11
          MICOM: 8.3

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: FOX HDC.jpg
Bekeken: 322
Grootte: 64,0 Kb
ID: 196209
          Bijgevoegde bestanden
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X