Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

storing TV /instabiel internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Er vallen heel wat kanalen rond de 700Mhz :

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: DDTV Freq.jpg Bekeken: 0 Grootte: 26,6 Kb ID: 192217

    Het probleem ligt dus rond de 770Mhz.
    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Apr 2021, 07:32.

    Reageer


    • #17
      morgen maar weer bellen verbindings problemen
      Modem al weer 4 keer moeten resetten geen internet verbinding op de lan poorten
      Laatst bewerkt door maiden; 5 Apr 2021, 19:34.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
        morgen maar weer bellen verbindings problemen
        Modem al weer 4 keer moeten resetten geen internet verbinding op de lan poorten
        Iedere 10 minuten modem resetten

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht

          Iedere 10 minuten modem resetten
          Dat komt duidelijk niet door een zendamateur lijkt mij. Doet WiFi het wel?

          Reageer


          • #20
            Even update - AOP vervangen - Modem vervangen nog steeds instabiel internet doorgezet /word vervolgt
            TV storing moet ik nog even afwachten

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
              Even update - AOP vervangen - Modem vervangen nog steeds instabiel internet doorgezet /word vervolgt
              TV storing moet ik nog even afwachten

              Weet niet of ik jou nu sterkte of succes moet wensen. Dus bij deze dan maar beide.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
                Dit alles vond plaats op 1 April maar ik kan hier de humor niet van inzien
                Heb je een KPN mast in de buurt of laadt je je mobiel op in de buurt van je kabelaansluiting?
                De invloed van 4G/5G kan (een) oorzaak zijn. Storing op kabel is ook storing op Wifi.

                Zie pagina 65 @
                https://www.google.com/url?sa=t&rct=...Je8xPDfl-WtSFz
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Apr 2021, 12:43.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Heb je een KPN mast in de buurt of laadt je je mobiel op in de buurt van je kabelaansluiting?
                  De invloed van 4G/5G kan (een) oorzaak zijn. Storing op kabel is ook storing op Wifi.

                  Zie pagina 65 @
                  https://www.google.com/url?sa=t&rct=...Je8xPDfl-WtSFz
                  Nee geen maast in de buurt nee laad telefoon niet op in de buurt

                  Reageer


                  • #24
                    update Storing op de TV is bijna helemaal weg signaal blijft stabiel nog maar 1 keer storinkje waargenomen Het vervangen van AOP heeft hier in geholpen
                    Internet verbinding zal ik de komende dagen testen (speedtest)

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
                      update Storing op de TV is bijna helemaal weg signaal blijft stabiel nog maar 1 keer storinkje waargenomen Het vervangen van AOP heeft hier in geholpen
                      Internet verbinding zal ik de komende dagen testen (speedtest)


                      Goed nieuws, hopen dat het zo blijft.

                      Voor de speedtest gebruik ik persoonlijk die van ookla altijd, ik vind die fijner dan die van zeelandnet zelf.

                      https://www.speedtest.net/nl

                      Reageer


                      • #26
                        Update afgelopen week dagelijks speedtest gedaan ziet er nu stabiel uit gemiddelde ping van 8 en jitter 3 download snelheid gemiddeld 96%
                        Het lijkt erop dat het vervangen van het AOP in combinatie met modem heeft geholpen
                        Tot nu toe een week na het doorzetten van de problemen , niets vernomen van de afdeling waarnaar het is overgedragen ,

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X