Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

We gooien hem er nog maar eens op

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    In je snoepdoos kijken ,en denken dat er wat lekkers in zit maar het is een geitenkeutel
    Zure snoepjes

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
      Wanneer wordt Dolby Digital nu eens doorgevoerd op DIT?

      vorige anwoord was: Eind van dit jaar moet lukken. Zitten nu al dik in 2021 maar nog steed niks. Njente, niets
      Je kan gooien wat je wil, iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was.
      Men lost niets op, het wordt steeds gekker en erger!

      ik wacht al twee jaar op oplossingen, ze komen maar niet.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 Mar 2021, 23:05.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Je kan gooien wat je wil, iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was.
        Men lost niets op, het wordt steeds gekker en erger!

        ik wacht al twee jaar op oplossingen, ze komen maar niet.
        Wanneer je wacht op een oplossing, dan zou dat betekenen dat er een probleem zou zijn, maar aangezien Dolby Digital nog niet beschikbaar is, is dat ook geen probleem als in 'een storing' en valt er dus ook nog niets op te lossen. Hoogstens toe te voegen.

        Ik begrijp dat het vervelend is dat dit lang duurt, maar geduld is een schone zaak.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

          Wanneer je wacht op een oplossing, dan zou dat betekenen dat er een probleem zou zijn, maar aangezien Dolby Digital nog niet beschikbaar is, is dat ook geen probleem als in 'een storing' en valt er dus ook nog niets op te lossen. Hoogstens toe te voegen.

          Ik begrijp dat het vervelend is dat dit lang duurt, maar geduld is een schone zaak.
          Matthijs er staan ook andere vragen uit ,niet om de zaak heen draaien? waar is de ondertiteling ondertussen 6 weken geleden ,dat dit gevraagd werd

          Reageer


          • #20
            Ondertiteling werkt ook gewoon hoor. Daarvoor druk je op de 'OPT' knop en kan je ondertiteling selecteren. Het is niet op alle kanalen beschikbaar, maar het is te gebruiken.

            "Wanneer wordt Dolby Digital nu eens doorgevoerd op DIT?" is ook de vraag die gesteld wordt in dit topic, dus daar geef ik dan antwoord op.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              De laatste tijd al meerdere vragen gesteld, die stuk voor stuk correct en duidelijk werden beantwoord/behandeld,.
              Vraagje: waarom is dat (dan ook) niet mogelijk in dit forum?
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Vraagje: waarom is dat (dan ook) niet mogelijk in dit forum?
                Het forum is een gebruiker helpt gebruiker principe. Heb je problemen met iets wat niet onder onze ondersteuning valt, dan kan je daarvoor een topic openen. Uiteraard kan je hier je meldingen maken wanneer je storing ondervindt, maar dan kan je beter contact opnemen via de chat, Facebook, Twitter of WhatsApp.

                Via die kanalen kunnen we veel sneller actie ondernemen. De chat is ook elke dag bereikbaar van 08:00 tot 22:00 en in het weekend en op feestdagen van 09:00 tot 22:00.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                  Wanneer je wacht op een oplossing, dan zou dat betekenen dat er een probleem zou zijn, maar aangezien Dolby Digital nog niet beschikbaar is, is dat ook geen probleem als in 'een storing' en valt er dus ook nog niets op te lossen. Hoogstens toe te voegen.

                  Ik begrijp dat het vervelend is dat dit lang duurt, maar geduld is een schone zaak.

                  Reageer


                  • #24
                    Dolby is niet standaard (op coax).

                    Dat je van mening bent dat je een minder product krijgt is natuurlijk vervelend, maar dat is geen storing die we kunnen oplossen. Je brengt het wel alsof het een verstoring van de diensten zijn, maar dat is niet aan de orde.

                    Ik heb nog nooit een mogelijkheid voor gesproken ondertiteling gezien op geen een van de verschillende systemen die ik gebruik. Alleen TT 888 is mij bekent. Maar dat zal dan waarschijnlijk zo zijn dat ik dat verder niet nodig heb
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                      Dolby is niet standaard (op coax).

                      Dat je van mening bent dat je een minder product krijgt is natuurlijk vervelend, maar dat is geen storing die we kunnen oplossen. Je brengt het wel alsof het een verstoring van de diensten zijn, maar dat is niet aan de orde.

                      Ik heb nog nooit een mogelijkheid voor gesproken ondertiteling gezien op geen een van de verschillende systemen die ik gebruik. Alleen TT 888 is mij bekent. Maar dat zal dan waarschijnlijk zo zijn dat ik dat verder niet nodig heb
                      Euhm.. een film met of zonder Dolby kijken maakt nogal een verschil. Ga je ons nu aanwrijven dat Dolby niet standaard is op COAX?
                      Het standaard signaal van NPO is DD51. En dat geldt voor het grootste gros van de op COAX doorgegeven zenders.

                      Op glasvezel had ik dit via Caiway Multiscreen gewoon ook standaard, tot ik twee jaar geleden naar het nieuwe interactieve product ging.
                      Ik kijk al 10 jaar met DD51 geluid, dat signaal hoort standaard doorgegeven te worden. Hoe kunnen jullie abonnees in Zeeland nu overzetten op glasvezel en ze qua tv geluid teruzetten naar Stereo! Onbegrijpelijk!

                      En gesproken ondertiteling zal ik je niet kwalijk nemen, is ook iets dat iets minder lang bestaat, maar wel degelijk (ook bij Delta em Caiway) beschikbaar op COAX voor slechtzienden.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        En gesproken ondertiteling zal ik je niet kwalijk nemen, is ook iets dat iets minder lang bestaat, maar wel degelijk (ook bij Delta em Caiway) beschikbaar op COAX voor slechtzienden.
                        Dat heet : Audiodescriptie

                        https://service.npo.nl/onderwerp/toe...udiodescriptie
                        https://service.npo.nl/onderwerp/toe...udiodescriptie


                        Reageer


                        • #27
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Mar 2021, 20:57.

                          Reageer


                          • #28
                            Daar heb je gelijk in.

                            Toch valt het aantal zenders met Dolby Digital best tegen ik tel er 21 van de 63 die dit hebben.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 19 Mar 2021, 21:58.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Daar heb je gelijk in.

                              Toch valt het aantal zenders met Dolby Digital best tegen ik tel er 21 van de 63 die dit hebben.
                              Het zijn ee echt meer, maar de films worden toch echt op die 21 zenders bekeken, niet op Eurosport.
                              Maar alleen NPO heeft al zeker 6 zenders met Dolby, RTL 7 zenders, SBS 4 zenders, ARD, ZDF, WDR, NDR, Arte, Canvas, VRT1, Ketnet, Alle film1 zenders, Fox en Fox Sports. Dat is echt slechts een selectie, ik vergeet er echt nog tal van zenders.En voor de duidelijkheid Dolby is daar het standaardvoorkeurssignaal!

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Het zijn ee echt meer, maar de films worden toch echt op die 21 zenders bekeken, niet op Eurosport.
                                Maar alleen NPO heeft al zeker 6 zenders met Dolby, RTL 7 zenders, SBS 4 zenders, ARD, ZDF, WDR, NDR, Arte, Canvas, VRT1, Ketnet, Alle film1 zenders, Fox en Fox Sports. Dat is echt slechts een selectie, ik vergeet er echt nog tal van zenders.En voor de duidelijkheid Dolby is daar het standaardvoorkeurssignaal!

                                Ik heb de zenders stuks voor stuk geteld vanuit het 50+ zenderoverzicht.

                                Dit is dus wat er in Dolby Digital 5.1 op de coaxkabel in Zeeland wordt uitgezonden :

                                NPO1
                                NPO2
                                NPO3
                                RTL4
                                RTL5
                                SBS6
                                RTL7
                                DisneyXD/Veronica
                                NET5
                                RTL8
                                TLC
                                Spike
                                RTL Z
                                SBS9
                                BBC First
                                Discovery
                                Nickelodeon
                                ARD
                                ZDF
                                BBC1
                                BBC2

                                Kortom er zijn dus wel redelijk wat HD zenders maar lang niet allemaal met Dolby Digital.
                                Laatst bewerkt door driepinter; 20 Mar 2021, 08:50.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X