Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Ziggo Sport website en app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen Ziggo Sport website en app

    Na de laatste update van de Ziggo Sport app op Android, moest ik opnieuw inloggen. Dit was en is d.m.v. postcode en smart card nummer, maar om een of andere reden werkt dit niet meer.

    Vervolgens geprobeerd via de website van Ziggo Sport in te loggen, dit werkt hetzelfde als in de app met postcode en smart card nummer, maar ook hier krijg ik de melding 'Unauthorized'.

    Is de procedure voor inloggen veranderd? Hoe kan ik inloggen met mijn Delta gegevens bij de Ziggo Sport website en app?

    Alle hulp is welkom

    Groeten,
    Jan

  • #2
    Ik heb hetzelfde probleem.

    Reageer


    • #3
      Probeer eens om hierover contact op te nemen met de LiveChat of Whatsapp van DELTA.

      Reageer


      • #4
        App (android) werkte hier ook niet meer maar na update zie ik gewoon alles weer. PC moet ik nog checken.

        Reageer


        • #5
          Net even gechat met een delta medewerker maar we kwamen er niet uit. Dus DELTA...HELP ONS UIT DE BRAND !!!@

          Reageer


          • #6
            Inmiddels werkt het bij mij weer, zowel via de app als via de Ziggo Sport website.

            Reageer


            • #7
              Hier ook geen problemen meer.

              Reageer


              • #8
                Je kunt in een dergelijke situatie ook die kanalen bekijken via de DeltaTV app. Nadat je in die app bent ingelogd, worden de gegevens van je abonnementen opgehaald uit MijnDelta en kun je alle kanalen zien zonder daarvoor apart bij ZiggoSport en ESPN (websites) te hoeven inloggen.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Je kunt in een dergelijke situatie ook die kanalen bekijken via de DeltaTV app. Nadat je in die app bent ingelogd, worden de gegevens van je abonnementen opgehaald uit MijnDelta en kun je alle kanalen zien zonder daarvoor apart bij ZiggoSport en ESPN (websites) te hoeven inloggen.
                  Het ging hier niet om het bekijken van de kanalen. Dat was gewoon mogelijk.

                  Reageer


                  • #10
                    De Ziggosportapp biedt ook samenvattingen, interviews ed

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X