Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit ESPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kwaliteit ESPN

    Op zondag 14-2-2021 viel me op dat de kwaliteit van de zenders van ESPN stukken minder was dan van bijv. Ziggo Sport. Op Ziggo had ik vloeiende beelden van voetbalwedstrijden. Op ESPN was het irritant schokkerig. Was er een probleem met de bandbreedte ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jakwk Bekijk bericht
    Op zondag 14-2-2021 viel me op dat de kwaliteit van de zenders van ESPN stukken minder was dan van bijv. Ziggo Sport. Op Ziggo had ik vloeiende beelden van voetbalwedstrijden. Op ESPN was het irritant schokkerig. Was er een probleem met de bandbreedte ?
    Het is mij niet opgevallen, maar ik gebruik geen DIT kastje, stream het via Chromecast naar mijn TV.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jakwk Bekijk bericht
      Op zondag 14-2-2021 viel me op dat de kwaliteit van de zenders van ESPN stukken minder was dan van bijv. Ziggo Sport. Op Ziggo had ik vloeiende beelden van voetbalwedstrijden. Op ESPN was het irritant schokkerig. Was er een probleem met de bandbreedte ?
      Op interactief/DIT zijn de zenders in HD.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Op interactief/DIT zijn de zenders in HD.
        ik zie net dat ze allemaal in HD zijn op TV met coax aansluiting. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (521).png
Bekeken: 483
Grootte: 231,0 Kb
ID: 190776

        Reageer


        • #5
          Ik heb dezelfde ervaring als jakwk. Bij ons was het alleen ESPN 2, hierdoor zagen we 3 doelpunten van Feyenoord niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

            ik zie net dat ze allemaal in HD zijn op TV met coax aansluiting. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (521).png
Bekeken: 483
Grootte: 231,0 Kb
ID: 190776
            Dat geldt niet voor coax, is alleen voor DIT. ESPN 1,2,3 en 4 zijn in HD op coax 5 en 6 niet. Voor Ziggo is dit alleen Select en Voetbal.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wistikhetmaar Bekijk bericht
              Ik heb dezelfde ervaring als jakwk. Bij ons was het alleen ESPN 2, hierdoor zagen we 3 doelpunten van Feyenoord niet.
              En die waren nog heel mooi ook

              Reageer


              • #8
                Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_1552.JPG Bekeken: 0 Grootte: 57,5 Kb ID: 190800
                Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

                Dat geldt niet voor coax, is alleen voor DIT. ESPN 1,2,3 en 4 zijn in HD op coax 5 en 6 niet. Voor Ziggo is dit alleen Select en Voetbal.
                Ik heb dit net gecheckt op mijn tv en ik heb coax zonder DIT. Het staat er bij HD.

                5 en 6 niet wel via Chromecast.
                Laatst bewerkt door Guest01; 15 Feb 2021, 16:38.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door jakwk Bekijk bericht
                  Was er een probleem met de bandbreedte ?
                  Jaap, hoe bekijk je dat kanaal? ESPN wil nog wel eens blijven 'hangen' voordat het zich aanpast aan de beschikbare bandbreedte.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Raar, ESPN 1 tot en met ESPN 4 zijn al meer dan een week vrij toegankelijk zonder abonnement.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Raar, ESPN 1 tot en met ESPN 4 zijn al meer dan een week vrij toegankelijk zonder abonnement.
                      bij 120+ in elk geval. Daarnaast liep er een actie waarbij die zenders open staan.

                      En de kwaliteit is inmiddels omhoog geschroefd:

                      Hier de bevestiging van de verbetering in beeldkwaliteit, vanuit de laatste nieuwsbrief van Delta en Caiway:
                      Kwaliteitsverbetering TV en zenderwijzigingen
                      Op tv-kwaliteit hebben we onlangs een belangrijke update doorgevoerd. Hierdoor is de beeldkwaliteit van interactieve TV verbeterd voor een nog betere tv-ervaring. Daarnaast willen we ook in 2024 een gevarieerd en kwalitatief zenderaanbod aanbieden, daarom voeren we op 15 januari 2024 een aantal wijzigingen door in het televisiepakket.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Dec 2023, 14:19.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Hier de bevestiging van de verbetering in beeldkwaliteit, vanuit de laatste nieuwsbrief van Delta en Caiway:
                        Kwaliteitsverbetering TV en zenderwijzigingen
                        Op tv-kwaliteit hebben we onlangs een belangrijke update doorgevoerd. Hierdoor is de beeldkwaliteit van interactieve TV verbeterd voor een nog betere tv-ervaring. Daarnaast willen we ook in 2024 een gevarieerd en kwalitatief zenderaanbod aanbieden, daarom voeren we op 15 januari 2024 een aantal wijzigingen door in het televisiepakket.
                        Dat gaan we nog wel een paar keer zien zeker....🫢
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                          Dat gaan we nog wel een paar keer zien zeker....🫢
                          Jouw reacties op iedere reactie van mij zo te zien ook.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Jouw reacties op iedere reactie van mij zo te zien ook.
                            Iets met aanleiding en gevolg op onjuiste en onnodige kretologie..😁
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Iets met aanleiding en gevolg op onjuiste en onnodige kretologie..😁
                              Ach alles beter dan elke dag reageren op dezelfde mensen en feitelijk nooit iets zeggen of bijdragen.
                              Ach, ik gun je een stukje bezigheidstherapie.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X