Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitale tv ontvangst

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • digitale tv ontvangst


  • #2
    Misschien Netwerk-ID code 04000 invullen ?

    Reageer


    • #3
      bedankt - maar in de menu van het televisie (Telefunken) het is niet mogelijkt een 0 als eerste taal voor de Netwerk ID intevoeren

      Reageer


      • #4
        Is al eens eerder aan de orde geweest hier :

        Delta Tv aanpassen - ZeelandNet Serviceforum

        Dus misschien werkt het wel niet met een Telefunken ?

        Reageer


        • #5

          Ik denk dat dit geen optie is - de Telefunken TV is een moderne smart-tv.
          de tv heeft ook 2 aansluitingen een aansluiting voor kabel en een aansluiting voor satelliet.
          Dat zou moeten werken met digitale kabel ? -

          Reageer


          • #6
            Hi [email protected] , de instellingen lijken mij correct. Er horen met deze instellingen ~35 zenders gevonden te worden. Is de TV rechstreeks op het hoofdsignaal aangesloten en beschikt het toestel over een DVB-C tuner?

            Reageer


            • #7

              hartelijk dank voor het antwoord. ja, de tv heeft een ingebouwde kabeltuner en is aangesloten op de Delta-modem - maar ik find keen programma voor kabel - alleen de satelliet werkt

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                hartelijk dank voor het antwoord. ja, de tv heeft een ingebouwde kabeltuner en is aangesloten op de Delta-modem - maar ik find keen programma voor kabel - alleen de satelliet werkt
                Is de TV enkel met een UTP internetkabel aangesloten op het internetmodem? Of is de TV ook middels een COAX kabel aangesloten op de "TV" aansluiting op het TV/DATA filter op de hoofdaansluiting waarop ook het internetmodem aangesloten is?

                Reageer


                • #9
                  Ja de Tv is middels een COAX kabel (Modem ---> Coax kabel ---> TV) op de Delta Modem aangesloten








                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                    Ja de Tv is middels een COAX kabel (Modem ---> Coax kabel ---> TV) op de Delta Modem aangesloten







                    Wat wellicht snel uitkomst biedt is het toezenden van een foto van de hoofdaansluiting en aansluitwijze van de TV naar de klantenservice. Aan de hand van de foto kan worden nagezien of alles goed aangesloten zit en kan direct verder geholpen worden met het verhelpen van de zenderproblemen. Je kunt hiervoor een berichtje sturen naar 0118-225575. Dat kan via deze link: https://api.whatsapp.com/send?phone=310118225575

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt voor je hulp, dat wil ik morge doen

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X