Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Humax opname.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Humax opname.

    Ik heb programma's met mijn Humax opgenomen. Gaat altijd goed. Alleen dit weekeinde via Eurosport 1 en 2 opgenomen programma's kan ik niet terugzien.
    Melding die gegeven wordt luidt: Opname mislukt Afspelen niet toegestaan vanwege kopieerbeveiliging. Weet iemand hier iets van? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
    Mvg. Gillis.

  • #2
    Hi Gillis,
    Voor zover bekend zijn de verbindingen bij DELTA weer op gang. Mocht dat bij jou niet het geval zijn kan DELTA via social media of de klantenservice aan de hand van klantnummer of klantgegevens helpen met de ervaren problemen.

    Reageer


    • #3
      Nieuwe codering pet 1 sept. Wellicht dat de oorzaak

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Gillis m Bekijk bericht
        Ik heb programma's met mijn Humax opgenomen. Gaat altijd goed. Alleen dit weekeinde via Eurosport 1 en 2 opgenomen programma's kan ik niet terugzien.
        Melding die gegeven wordt luidt: Opname mislukt Afspelen niet toegestaan vanwege kopieerbeveiliging. Weet iemand hier iets van? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
        Mvg. Gillis.
        Kan je mij je klantgegevens en een link naar dit bericht via de e-mail doorgeven
        Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Kan je mij je klantgegevens en een link naar dit bericht via de e-mail doorgeven
          Je mag de e-mail richten aan [email protected]
          Deltafibernederland.nl in je emailadres? Wel raar want vragen over Caiway worden niet behandeld maar nu ik kijk naar je mailadres zie ik dat dit forum alles behandeld.

          DELTA Fiber Nederland is eigendom van het Zweedse investeringsbedrijf EQT. De merken DELTA, Caiway, DELTA Fiber Netwerk en ZeelandNet behoren tot de onderneming. Bij het gezamenlijk bedrijf werken ongeveer 800 medewerkers.

          Reageer


          • #6
            Wat heeft het e-mailadres te maken met de vragen die worden beantwoord?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X