Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Dolby+DIT
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht- Nou Borderwolfje...nog steeds niks, nada, nop. Jaar is bijna om
11 Aug 2020, 15:39
Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.
ik vind het erg vreemd dat het zon 3 jaar moet duren om standaard Dolby of Dolby Atmos sporen mee te sturen.Thijs C wat is de stand van zaken?
Laat een reactie achter:
-
- Nou Borderwolfje...nog steeds niks, nada, nop. Jaar is bijna om
11 Aug 2020, 15:39
Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk berichtExtra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.
Geniet van het mooie weer
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk berichtDit?
Dat Is Treurig
Nog niet voor niks wil ik het in huis hebben
ik zou dus ook graag spoedig verbetering zien. En nee niet wanneer men in Zeeland klaar is, dat duurt nog eens 2 jaar.
Men zou er hier op terug komen dus even geduld tot men ons van informatie voorziet.
Laat een reactie achter:
-
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
-
Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk berichtWerken jullie bij Delta?Laatst bewerkt door driepinter; 11 Aug 2020, 10:21.
Laat een reactie achter:
-
-
Dolby+DITKan er nu eens iemand van Delta hier eens vertellen WANNEER Dolby Digital geluid wordt toegevoegd. Ik vindt dit zo gek dat dit na 3 jaar aanmodderen met DIT nog steeds niet kan.
Nieuwe standaard voor geluid is nu Dolby Atmos maar Delta geeft nog niet eens normale Dolby mogelijkheid. Dat is anno 2020 wel heel erg ondermaats.Tags: Geen
- 1 Like
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: