Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby+DIT

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • stofdoek
    antwoordde
    Ik geloof er niks van.
    Kwartaal 1 van 2022 Dolby Digital op DIT?
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Willem1980
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Basboer
    Gebeurt het nog wel voor Pasen van dit jaar?
    Ik begreep op een ander forum (bron: tweakers) dat Bordewolf/Sjakie heeft gemeld dat de lancering in Q1 2022 plaats gaat vinden.
    En dat zonder bron he
    Willem1980 in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door Willem1980; 3 Jan 2022, 14:03.

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Ik verwacht het niet.
    stofdoek in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

    Oo jij noemt geen tijdstippen. Jouw kennis is van plakken/ knippen niveau.

    Laten we echt bij de feiten blijven
    Delta roept dit al jaren maar elke keer gaan we naar een nieuw jaar zonder Dolby.
    Had in een ander topic een vraag gesteld maar helaas wederom geen antwoordt en de reden waarom de Kamai dit niet aankan.
    Dat is wel bekend, dat was de firmware van Amino. Die is inmiddels geupgrade in 2021 (en wellicht doen ze dat nog een keer).
    Er is al rekening gehouden met meer geluidssporen in de sofware. Ik heb maar 1 bron Eduard B en daar wil ik het bij houden.
    Een technicus weet echt wel waaraan ze werken. Een datum noemen is gevaarlijk, er kan ook nadat wordt verondersteld dat alles werkt nog veel mis gaan.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Dec 2021, 16:40.

    Laat een reactie achter:


  • Willem1980
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    En in het topic audiokwaliteit2 is door Eduard B al aangegeven dat Dolby na de stereoupgrade wordt aangepakt.
    Ze zijn in de finale fase van de ontwikkeling hiervan. Om bij de feiten te blijven ik noem geen tijdstippen wanneer, die weet ik niet, maar dat het in 2022 komt is een feit.
    Oo jij noemt geen tijdstippen. Jouw kennis is van plakken/ knippen niveau.

    Laten we echt bij de feiten blijven
    Delta roept dit al jaren maar elke keer gaan we naar een nieuw jaar zonder Dolby.
    Had in een ander topic een vraag gesteld maar helaas wederom geen antwoordt en de reden waarom de Kamai dit niet aankan.
    Willem1980 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Hallo Willem1980 Basboer , je kunt via het volgende topic de aankondigingen in de gaten houden over de audio kwaliteit en updates op de interactieve tv ontvanger: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag-op-het-forum/delta-interactieve-tv/211145-aankondiging-verbeteringen-in-audiokwaliteit-3
    En in het topic audiokwaliteit2 is door Eduard B al aangegeven dat Dolby na de stereoupgrade wordt aangepakt.
    Ze zijn in de finale fase van de ontwikkeling hiervan. Om bij de feiten te blijven ik noem geen tijdstippen wanneer, die weet ik niet, maar dat het in 2022 komt is een feit.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Hallo Willem1980 Basboer , je kunt via het volgende topic de aankondigingen in de gaten houden over de audio kwaliteit en updates op de interactieve tv ontvanger: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag-op-het-forum/delta-interactieve-tv/211145-aankondiging-verbeteringen-in-audiokwaliteit-3
    Ferry in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Willem1980
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht
    Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.

    Geniet van het mooie weer
    Wanneer komt Delta nou echt eens met een eerlijk antwoordt. Ik weet het wel maar graag ook een reactie naar de Delta klanten waarom het dit jaar weer niet gelukt is.

    Bericht van Thijs C is alweer van 11 aug 2020
    Willem1980 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    MatthijsL Wie weet kan je hier ook op reageren?
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
    • Nou Borderwolfje...nog steeds niks, nada, nop. Jaar is bijna om
    • Berichten: 29

    #10
    11 Aug 2020, 15:39
    Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.
    Waarom wordt ik aangehaald? Je moet de Deltamedewerker vragen hoe het er mee staat.
    ik vind het erg vreemd dat het zon 3 jaar moet duren om standaard Dolby of Dolby Atmos sporen mee te sturen.Thijs C wat is de stand van zaken?
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • rasimaging
    antwoordde
    • Nou Borderwolfje...nog steeds niks, nada, nop. Jaar is bijna om
    • Berichten: 29

    #10
    11 Aug 2020, 15:39
    Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.
    rasimaging in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht
    Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.

    Geniet van het mooie weer
    Gaan we zeker doen!
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Thijs C
    antwoordde
    Extra Audio Sporen zoals, Dolby Etc, Zijn binnenkort ook beschikbaar. Ik zal geen datum noemen, want ervaring leert dat dat niet altijd haalbaar is. Maar dit jaar moet lukken.

    Geniet van het mooie weer
    Thijs C in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Frieterie
    antwoordde
    Kan je nu al wel gelijk terugkijken of moet je nog steeds wachten?
    Frieterie in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
    Dit?
    Dat Is Treurig
    Nog niet voor niks wil ik het in huis hebben
    ik zit via Caiway aan het nieuwe interactieve platform vast via glasvezel.
    ik zou dus ook graag spoedig verbetering zien. En nee niet wanneer men in Zeeland klaar is, dat duurt nog eens 2 jaar.
    Men zou er hier op terug komen dus even geduld tot men ons van informatie voorziet.

    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X