Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV signaal valt regelmatig weg van: 209 (MTV Classics).

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV signaal valt regelmatig weg van: 209 (MTV Classics).

    Sinds vorige week krijg ik over 24 uur regelmatig een foutmelding (*) op mijn TV als ik naar 209 (MTV Classics) kijk. Soms is dit enige seconden, maar soms ook enige minuten. Ligt de fout bij Delta of bij MTV?

    Deze melding verschijnt op het TV scherm:
    (*) Even geduld aub. Er is een storing in het uitzendsignaal van deze zender.

  • #2
    Ervaar je deze foutmelding alleen op dit kanaal? Ook verneem ik graag of je kijkt met een smartcard in de tv of decoder
    Kan je mij je klantgegevens en een link naar dit bericht toezenden via de e-mail. Je mag deze richten aan [email protected]
    Dan controleer ik de verbinding even.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie.

      Op 259 (Pebble TV) heb ik dit probleem tot nu toe ook 1 keer gehad, maar hier kijk ik maar 2 keer per dag een half uur per dag naar (Ma - Za).

      Ik kijk standaard via een decoder, omdat ik dan mijn favoriete programma's kan programeren.

      Op een vooraf ingestelde tijd verspringt de TV dan automatisch van 209 (MTV Classics) naar 259 (Pebble TV, Bassie & Adriaan) terug naar 209 en dan weer naar 258 (Kindernet 24/7, Bassie & Adriaan) en tenslotte weer terug naar 209.

      Op zaterdagochtend kijk ik tussen 09.00 uur en 12.30 naar 27 (VRT, Een) het programma Feratel via de Smartcard in de TV, dit is mede om de Smartcard ook actief te houden.

      Ik zal contact met je maken via de mail.

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de aanvullende informatie.

        Ik wacht je e-mail even af en kijk de verbinding dan graag even voor je na.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X