Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Discovery ID niet op te nemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Discovery ID niet op te nemen

    Kan iemand mij uitleggen waarom Discovery ID niet opgenomen kan worden op pvr? Heb het ooit aan delta zelf gevraagd maar die kwamen met het antwoord dat dat niet aan hun ligt. Daarna gemaild met discovery en die reageerde dat niet bij hen bekend was en zij daar ook geen invloed op konden uitoefenen. Daarna nog contact opgenomen met samsung, de leverancier van mijn pvr, die snapten niet waarom dat niet zou gaan, als er signaal is moet het op te nemen zijn. Ik blijf erbij dat de fout bij delta zelf zit.
    Bij gebrek aan hulp van delta hoop ik dat iemand hier mij tips kan geven.

  • #2
    Ik neem aan dat je het over kanaal 30 hebt? Dat kan ik (met Humax) gewoon opnemen!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door wurzel Bekijk bericht
      Kan iemand mij uitleggen waarom Discovery ID niet opgenomen kan worden op pvr? Heb het ooit aan delta zelf gevraagd maar die kwamen met het antwoord dat dat niet aan hun ligt. Daarna gemaild met discovery en die reageerde dat niet bij hen bekend was en zij daar ook geen invloed op konden uitoefenen. Daarna nog contact opgenomen met samsung, de leverancier van mijn pvr, die snapten niet waarom dat niet zou gaan, als er signaal is moet het op te nemen zijn. Ik blijf erbij dat de fout bij delta zelf zit.
      Bij gebrek aan hulp van delta hoop ik dat iemand hier mij tips kan geven.
      Hi wurzel , ik heb de mogelijkheden voor de zender even nagekeken. Het opnemen van Discovery, Discovery Science en ID is via het interactieve platform mogelijk. Dit zou ook voor COAX het geval moeten zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

        Hi wurzel , ik heb de mogelijkheden voor de zender even nagekeken. Het opnemen van Discovery, Discovery Science en ID is via het interactieve platform mogelijk. Dit zou ook voor COAX het geval moeten zijn.
        Dat was de vraag niet: OP (original poster) vraagt waarom hij/zij Discovery ID niet kan opnemen op pvr. Het is volgens mij de bedoeling dat er dan in reactie wordt aangegeven waarom dat bij haar/hem niet zou kunnen lukken.

        wurzel , ik denk meer in de richting van een firmware update. Is dat mogelijk voor de hardware die je gebruikt?
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Jul 2020, 00:24.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Ehh... over welke updates heb je het nu?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X