Waarom besteedt Radar of Kassa hier nooit aandacht aan?
Als ik eerlijk ben is het interactieve platform van Delta zo slecht dat je dat je klanten niet aan aandoen.
Ik heb gelukkig een flexpakket dus kan het uitzetten, maar het blijft de omgekeerde wereld.
Delta zou gewoon een televisieplatform moeten bieden wat de klanten goed bevalt.
Het hele interactieve plaform van Delta vind ik een ramp.
De keren dat ik het kastje niet aan of niet uit kreeg zonder de stroom er steeds af te moeten halen zijn ontelbaar en ik ben nog maar ongeveer 7 weken klant.
En dat is het al ruim 2 jaar. Het wordt eerder slechter dan beter. Als je dat naast een KPN interactief kastje zet is het gewoon lachwekkend.
Het hele interactieve plaform van Delta vind ik een ramp.
De keren dat ik het kastje niet aan of niet uit kreeg zonder de stroom er steeds af te moeten halen zijn ontelbaar en ik ben nog maar ongeveer 7 weken klant.
Nog steeds storing ,het is niet normaal . is al 4 weken bezig ,bij mijn ook SBS en de rest af en toe ,het is begonnen met die update .
,volgens mijn zit het in het DIT kasje, vorige week op afstand gereset . help niks .
Ook hier al sinds een week haperingen. Zeer irritant. Het ligt niet aan de kabel, deze is hoogwaardig en keurmerk.
Regio Langs de Kreek, Terneuzen
graag een oplossing hiervoor.
Pas nieuwe kabel aangesloten , dus daar ligt het ook niet aan SBS heel veel problemen de rest van de zenders af en toe, maar is heel irritant, kijk trouwens via DIT kastje
In Vlissingen ook al meer dan 2 weken stilstaand beeld vooral op SBS 6. Hopelijk wordt het snel opgelost. Ben het ook een beetje beu dat je constant de provincie moet invullen als je wat meer info wil .Luister en reageer eens delta dit zijn al jaren klanten van jullie. Waarschijnlijk niet lang meer als jullie niet reageren.
Laat een reactie achter: