Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen Delta Tv Blokjesbeeld en haperingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Er wordt vermeld dat de storing is opgelost: echter ik ondervind in Souburg nog steeds problemen (blokjesvorming/slecht beeld/geen beeld)

    Reageer


    • #17
      Hier nog steeds dezelfde problemen met blokjesvorming en haperend beeld.
      Ben woonachtig omgeving Grote markt Vlissingen

      Reageer


      • #18
        En bij mijn ook , op tholen

        Reageer


        • #19
          Kan je de volgende stappen eens doorlopen? Om tot een oplossing van het probleem te komen.


          https://www.delta.nl/klantenservice/...-en-haperingen



          Reageer


          • #20
            En waar kom je op uit als je debovenstaande link volgt.... iets met serviceform?

            Reageer


            • #21
              In Vlissingen ook al meer dan 2 weken stilstaand beeld vooral op SBS 6. Hopelijk wordt het snel opgelost. Ben het ook een beetje beu dat je constant de provincie moet invullen als je wat meer info wil .Luister en reageer eens delta dit zijn al jaren klanten van jullie. Waarschijnlijk niet lang meer als jullie niet reageren.

              Reageer


              • #22
                Heb je verouderde coaxkabel in gebruik? Te lage afscherming of teveel demping?

                Reageer


                • #23
                  Pas nieuwe kabel aangesloten , dus daar ligt het ook niet aan SBS heel veel problemen de rest van de zenders af en toe, maar is heel irritant, kijk trouwens via DIT kastje

                  Reageer


                  • #24
                    Ook hier al sinds een week haperingen. Zeer irritant. Het ligt niet aan de kabel, deze is hoogwaardig en keurmerk.
                    Regio Langs de Kreek, Terneuzen
                    graag een oplossing hiervoor.

                    Reageer


                    • #25
                      Nog steeds storing ,het is niet normaal . is al 4 weken bezig ,bij mijn ook SBS en de rest af en toe ,het is begonnen met die update .
                      ,volgens mijn zit het in het DIT kasje, vorige week op afstand gereset . help niks .

                      Reageer


                      • #26
                        Het hele interactieve plaform van Delta vind ik een ramp.
                        De keren dat ik het kastje niet aan of niet uit kreeg zonder de stroom er steeds af te moeten halen zijn ontelbaar en ik ben nog maar ongeveer 7 weken klant.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                          Het hele interactieve plaform van Delta vind ik een ramp.
                          De keren dat ik het kastje niet aan of niet uit kreeg zonder de stroom er steeds af te moeten halen zijn ontelbaar en ik ben nog maar ongeveer 7 weken klant.
                          En dat is het al ruim 2 jaar. Het wordt eerder slechter dan beter. Als je dat naast een KPN interactief kastje zet is het gewoon lachwekkend.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                            En dat is het al ruim 2 jaar. Het wordt eerder slechter dan beter. Als je dat naast een KPN interactief kastje zet is het gewoon lachwekkend.
                            je mag er ook Ziggo naast zetten.
                            en in beide gevallen heb je gelijk.

                            Reageer


                            • #29
                              Waarom besteedt Radar of Kassa hier nooit aandacht aan?
                              Als ik eerlijk ben is het interactieve platform van Delta zo slecht dat je dat je klanten niet aan aandoen.
                              Ik heb gelukkig een flexpakket dus kan het uitzetten, maar het blijft de omgekeerde wereld.
                              Delta zou gewoon een televisieplatform moeten bieden wat de klanten goed bevalt.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                                Waarom besteedt Radar of Kassa hier nooit aandacht aan?
                                misschien omdat niemand het daar heeft gemeld

                                ik zou zeggen: grijp je kans.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X