Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Tv aanpassen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Tv aanpassen

    ik heb een nieuwe telefunken tv maar ik kann in zeeland de delta digitale tv niet aanpassen.

    Ik kan binnenkomen de frequentie 402.00, de netwerk-ID 4000, maar ik heb geen mogelijkheid voor de "symboolwaaarde" aanpaasen, dit punt staat niet in het tv-menu.

    dus ik kan geen kanalen vinden.
    wie kan mij helpen?

  • #2
    Er zijn diverse manieren om de zenders toch binnen te Krijgen. Staat de landinstelling op Nederland?

    Reageer


    • #3
      bedankt voor uw antwoort!

      de instelling is op duitsland omdat ik ook duitse satellieten wil ontvangen. kan ik de landinstelling wijzigen naar nederland zonder problemen met sat-tv?

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat je probleemloos satelliet zenders kan ontvangen met landinstelling Nederland

        Reageer


        • #5

          bedankt voor de snelle hulp!!
          - ik zal het morgen met de setting "Nederland" uitvoeren

          Reageer


          • #6

            Ik heb de landinstelling op "Nederland" gezet - helaas heb ik nog steeds niet de optie "symbolwaarde" in het display

            Reageer


            • #7
              Misschien kiest hij automatisch?

              Reageer


              • #8
                Ik heb de automatische zoekopdracht geprobeerd. Delta gaf me de standaard "symbolwaarde 6875" - als ik het kanaal zoek zonder een standaard, wordt er geen digitaal kabelprogramma gevonden

                Reageer


                • #9
                  Je bent Delta klant?
                  Waar beschik je over?
                  DIT? Installatie met smartcard of zonder?

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je wel gekozen voor Kabel en niet per ongeluk voor Antenne ?

                    Reageer


                    • #11
                      ik ben een delta klant en ik heb de Delta Flexpakket Basis.
                      Ik koos voor de installatie "digitale kabel" zonder smartcard.
                      ???????

                      Reageer


                      • #12
                        Bij basis hoort toch een smartcard?

                        Reageer


                        • #13
                          bedankt voor het antwoord - nee ik denk niet, Ik had ook geen smartcard op mijn oude tv met deze pakket

                          Reageer


                          • #14
                            is het mogelijk dat ik met het basispakket alleen analoge zenders kan zien zonder smartcard?

                            Reageer


                            • #15
                              Je zou ook nog kunnen denken aan een losse ontvanger op je tv :

                              https://deltawebwinkel.nl/humax-irhd-5550c-minidecoder

                              Analoog hebben we sinds augustus 2018 al niet meer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X