Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen enkele zender vindbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen enkele zender vindbaar


  • #2
    Ik ga er van uit dat je de verkeerde frequentiewaarden invoert. Volgens mij moet je twee zaken vullen bij oude tv's frequentie en nog iets bij het zoeken van zenders.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Feb 2020, 13:52.

    Reageer


    • #3
      Is die smartcard op jouw naam geregistreerd (geen gebruikte van iemand anders) en gebruik je de juiste instellingen om naar zenders te zoeken https://www.delta.nl/klantenservice/installatie/#tv
      Voordat je aan de via de link genoemde keuze's toe bent, moet je waarschijnlijk al een provider kiezen. Daar zal Delta niet bij staan, maar mogelijk wel "andere"

      Reageer


      • #4
        Klopt, er moeten inderdaad bij deze tv 2 zaken worden ingevuld. Bij frequentie 402 00 en bij netwerk 2000. Helaas springt de frequentie instelling als ik die heb ingevuld meteen weer op 466 00 en dat blijft hij maar doen. Bij het netwerk kom ik niet eens want dan springt het automatisch weer terug naar de frequentie instelling 466 00.

        Reageer


        • #5
          Ja de smartcard is van mij en hebben ze bij Delta al een keer gereset zoals ze zeiden. Ik kan op deze tv nergens een provider invullen. Is vreemd maar ik kom het bij het hele instellingenmenu nergens tegen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door reijntje Bekijk bericht
            Ik heb een (wat oudere) Philips tv type 47pfl9632d/10.

            Reageer


            • #7
              Heb ik ook gedacht. Is oudere maar nog prima tv van mijn moeder geweest. Hij heeft altijd gewoon de digitale zenders gehad via Ziggo in Eindhoven. Is vreemd dat hij ze nu blijkbaar niet meer bij Delta in ZLD heeft. Ik ben geen techneut maar vind dat toch raar. Bij Delta hebben ze daar ook niks van gezegd en bovendien kan er gewoon ook een smartcard in en die zijn toch juist voor digitale ontvangst. Of zie ik nu iets over het hoofd? In heb die smartcard wel uit een andere tv gehaald die ik had maar dat zal het probleem toch niet zijn. Die smartcard is gekocht bij Delta.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door reijntje Bekijk bericht
                Hij heeft altijd gewoon de digitale zenders gehad via Ziggo in Eindhoven.
                Bij Delta hebben ze daar ook niks van gezegd en bovendien kan er gewoon ook een smartcard in en die zijn toch juist voor digitale ontvangst.

                Reageer


                • #9
                  Ja ik heb idd al diverse keren het via fabrieksinstellingen geprobeerd, maar helaas. Nee mijn moeder had destijds gewoon een aparte decoder. Ik heb via Delta al jaren geleden voor mijn eigen tv in ZLD een smartcard incl insteekmodule gehad. Omdat de tv van mijn moeder wat meer inch had probeerde ik deze nu in ZLD met mijn smartcard te installeren. Maar dat lukt dus voor geen meter en ik kom er ook niet achter waarom dat niet lukt.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door reijntje Bekijk bericht
                    Maar dat lukt dus voor geen meter en ik kom er ook niet achter waarom dat niet lukt.
                    bij Tweakers.net zie ik nu dat deze TV een DVB-T tuner heeft.
                    als dat klopt, dan gaat dit niet lukken.
                    wat je dan kunt doen, is een externe decoder aansluiten.

                    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-02-22 om 12.47.41.jpg
Bekeken: 829
Grootte: 34,8 Kb
ID: 180851
                    Laatst bewerkt door fred44nl; 22 Feb 2020, 13:48.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door reijntje Bekijk bericht
                      mijn moeder had destijds gewoon een aparte decoder.
                      en dan aangesloten op een HDMI-poort.
                      dat kan heel goed werken.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          en dan aangesloten op een HDMI-poort.
                          dat kan heel goed werken.
                          DIT is de toekomst, ik zou kiezen voor DIT en de smartcard laten afschakelen

                          Reageer


                          • #14
                            zelf zou ik een gebruikte Humax-decoder kopen, bijv. een Humax 5200c.
                            daar past de gekochte smartcard in en je kunt er ook mee opnemen.
                            bovendien kun je met een Humax naar hartelust alle reclames doorspoelen.
                            iets wat met DIT van Delta veelal niet kan.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik wil jullie super bedanken. Ik denk dat ik, gelet op de leeftijd van de tv, voor de Humax ga. Ik laat het eind resultaat nog weten. Voor nu nogmaals erg bedankt!!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X