Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Quantis TV Module, Humax en ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Quantis TV Module, Humax en ontvangst

    Sinds enige tijd kan ik ineens geen tv meer kijken via de Quantis TV Module (met smartcard) die in m''n Samsung UE55HU7500 tv zit (behalve NPO1, 2 en 3 maar dat is normaal schijnbaar). Jaren goed gegaan en ineens gestopt. Heb de smartcard nu al een hele tijd in een Humax ontvanger zitten en alle kanalen werken.
    Smartcard is dus ok.

    Betekent dit dat de Quantis TV module kapot is? Of zou het aan de tv kunnen liggen? Voor ik een nieuwe module bestel zou het wel handig zijn als ik dat wist.

    Alvast bedankt.

  • #2
    De CI+ 1.3 module moet geel van kleur zijn (mag niet blauw zijn want deze is oud).

    Reageer


    • #3
      Aha, die van mij is blauw! Dus toch de module. Wat is het verschil tussen de gele en de blauwe?

      Reageer


      • #4
        Refresh de smartcard eens.
        Ik kan helaas in Mijn Delta de route zo snel niet vinden.

        Staat onder zelf regelen, Interactieve tv en dan op smartcard clicken.
        Laatst bewerkt door Ptrol; 14 Jan 2020, 11:13.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door bbroecke Bekijk bericht
          Aha, die van mij is blauw! Dus toch de module. Wat is het verschil tussen de gele en de blauwe?
          De gele module is geschikt voor CI+ 1.3 wat nu gebruikt wordt door Delta, de blauwe module is nog geschikt voor CI+ 1.2 (wat oud is).

          https://deltawebwinkel.nl/interactie...3-module-delta
          Laatst bewerkt door driepinter; 14 Jan 2020, 12:40.

          Reageer


          • #6
            Dank je wel! Ik dacht dat die blauwe ook al 1.3 was; in ieder geval heb ik een nieuwe besteld. Nogmaals bedankt voor de info

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X