Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen tv signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen tv signaal

    Gisteren opeens geen TV signaal meer wel nog radio.Internet en wifi werkt allemaal perfect.Ligt dit nu aan mijn TV toestel of aan het modem want dit is zoiets raar en onduidelijk?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Misschien op de afstandsbediening op het knopje voor radio gedrukt?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
        Misschien op de afstandsbediening op het knopje voor radio gedrukt?
        Ja, dat dacht ik ook meteen. Heb het zelf een keer aan de hand gehad en het duurde even voor ik daar achter was.

        Reageer


        • #5
          Ik ben er nu achter hoe dat komt, als je op BBC staat en je schakelt verder omhoog kom je automatisch op radio terecht. Ik had dat niet door en schakelde met het knopje bovenaan naar TV terug en toen kreeg ik de melding geen signaal.Je zit dan blijkbaar op analoge TV en dat wordt niet meer doorgegeven .Je moet dan terug naar radio en met de zenderknop gewoon terug naar beneden dan kom je weer automatisch op digitale TV waar je natuurlijk wel signaal hebt.Dat moet je maar weten want daarover is mijn inziens nooit helder bericht door Delta.Vooral voor wat oudere mensen die daar per ongeluk op terechtkomen kan dat problemen geven.Kortom het werkt anders dan vroeger zonder dat daar een heldere uitleg over geweest is en als die er wel geweest is heb ik die zeker gemist.Na een stapel ergernis werkt het gelukkig terug normaal!.

          Reageer


          • #6
            https://files.delta.nl/2017/iptv/Han...actieve-TV.pdf
            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door freddy Bekijk bericht
              Ik ben er nu achter hoe dat komt, als je op BBC staat en je schakelt verder omhoog kom je automatisch op radio terecht. Ik had dat niet door en schakelde met het knopje bovenaan naar TV terug en toen kreeg ik de melding geen signaal.Je zit dan blijkbaar op analoge TV en dat wordt niet meer doorgegeven .Je moet dan terug naar radio en met de zenderknop gewoon terug naar beneden dan kom je weer automatisch op digitale TV waar je natuurlijk wel signaal hebt.Dat moet je maar weten want daarover is mijn inziens nooit helder bericht door Delta.Vooral voor wat oudere mensen die daar per ongeluk op terechtkomen kan dat problemen geven.Kortom het werkt anders dan vroeger zonder dat daar een heldere uitleg over geweest is en als die er wel geweest is heb ik die zeker gemist.Na een stapel ergernis werkt het gelukkig terug normaal!.
              Fijn dat het weer werkt. Als ik je verhaal zo lees, dan zal dit betrekking hebben op je eigen toestel, anders zou je niet op analoog uit kunnen komen. Dit staat dan nog in de televisie ingesteld.

              Op sommige tv's heb je de mogelijkheid om de zenders nogmaals in te stellen, maar in plaats van analoog/digitaal zoeken, kan je dan soms ook alleen digitaal zenders zoeken. Dan kan je ook niet meer op analoog uitkomen. Dit verschilt echter per toestel.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Beste Jean, bedoel je TV kijken met zo'n kastje? dat moet je eens even uitleggen want als je dat bedoeld dat is bij mij niet aan de orde ik heb een module.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                  Fijn dat het weer werkt. Als ik je verhaal zo lees, dan zal dit betrekking hebben op je eigen toestel, anders zou je niet op analoog uit kunnen komen. Dit staat dan nog in de televisie ingesteld.

                  Op sommige tv's heb je de mogelijkheid om de zenders nogmaals in te stellen, maar in plaats van analoog/digitaal zoeken, kan je dan soms ook alleen digitaal zenders zoeken. Dan kan je ook niet meer op analoog uitkomen. Dit verschilt echter per toestel.
                  Toestel is 11 maanden oud, het zal wel zo zijn zoals u het zegt de overgang naar digitaal hoefde je toch niets voor te doen.Alleen werkt een en ander nu blijkbaar toch even anders en als je dat niet exact weet kan je zoiets meemaken zoals ik ondervonden heb.Je denkt aan alles en nog wat als je een melding krijgt van geen signaal maar niet aan deze simpele oplossing.Vandaar mijn gesukkel!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door freddy Bekijk bericht

                    Beste Jean, bedoel je TV kijken met zo'n kastje? dat moet je eens even uitleggen want als je dat bedoeld dat is bij mij niet aan de orde ik heb een module.

                    Ik ging er van uit dat je AB bedoelde van je DIT .
                    Ik kan uit je verhaal ook niet direct uit maken hoe je aangesloten was.
                    Maar het was om je te proberen te helpen,maar dit wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd door U.
                    Zal niet meer voorkomen.

                    Mvg. jean
                    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X