Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer kan ik een mailtje verwachten om een afspraak te maken met een monteur?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer kan ik een mailtje verwachten om een afspraak te maken met een monteur?

    3 weken geleden (15 oktober) is er bij mij een dame aan de deur geweest en heb ik tv en internet van Delta afgesloten. Wanneer kan ik de mail verwachten om een afspraak te maken met een monteur?

  • #2
    Goedemiddag, Kan je mij een een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum. Dit samen met een link naar deze pagina. Dan kijk ik dit voor je na.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk bericht
      3 weken geleden (15 oktober) is er bij mij een dame aan de deur geweest en heb ik tv en internet van Delta afgesloten
      Gaat Delta tegenwoordig de deuren langs? Da's redelijk nieuw(s)...
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ik heb mijn gegevens naar dat email adres gestuurd. Reactie gekregen met de vraag of dit het leveradres was. Hierop geantwoord en vanaf dat moment totaal geen contact meer gehad met Delta. Wanneer kan ik nu eindelijk eens de mail verwachten om een afspraak met een monteur te maken?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk bericht
          Ik heb mijn gegevens naar dat email adres gestuurd. Reactie gekregen met de vraag of dit het leveradres was. Hierop geantwoord en vanaf dat moment totaal geen contact meer gehad met Delta. Wanneer kan ik nu eindelijk eens de mail verwachten om een afspraak met een monteur te maken?
          stuur dat emailtje nogmaals en/of laat een chatbericht achter op Facebook.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X