Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

extra pakket tv opzeggen via mijn delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Rinus
    antwoordde
    Ik snap er niets van.... 2 jaar terug het buitenlandpakket kunnen aanmelden (binnen 10 minuten online) en later ook kunnen afmelden.
    Rinus in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • lorierj
    antwoordde
    Het is wettelijk bepaald dat je op dezelfde manier moet kunnen opzeggen als waarop je het abonnement bent aangegaan. Een beperking opwerpen zoals Delta nu doet is helemaal niet toegestaan.
    Als je probeert op te zeggen per mail (zoals op de site staat) krijg je langdurig geen reactie. Pas als je gebruik gaat maken van social media kan het opeens wel.
    lorierj in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • turbo6208
    antwoordde
    Lijkt mij toch niet zo moeilijk , bij netflix kan je dat ook gewoon aan of uit zetten .
    En als je het via Mijn Delta aan kan zetten moet het toch uit te zetten zijn .
    turbo6208 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Bedankt voor de feedback, Ik heb dit doorgezet naar de betreffende afdeling of dit misschien in de toekomst mogelijk is.
    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Bij Caiway kan je gewoon je televisiepakketten aanvinken en afvinken als je ingelogd bent. Dat werkt erg laagdrempelig.
    snoepdoos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • acj.dejonge
    begon een topic extra pakket tv opzeggen via mijn delta
    extra pakket tv opzeggen via mijn delta
    Helaas is het niet mogelijk om een extra pakket op te zeggen via mijn delta, heb nu een mail moeten sturen naar info
    zou wel zo makkelijk zijn dit ook via mijn delta te kunnen regelen.
    Wanneer komt deze functionaliteit?
    acj.dejonge in DELTA Digitale TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X