Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag aan delta over Fox 1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ook ik vind het shit dat er geen eredivisie voetbal meer op fox sport 1 is. Ja soms maar daar heb je niks aan. Het gaat ook mij niet om die 7,50 euro maar om het principe.
    En mobiel van Delta neem ik al helemaal niet. Heb al jaren HN en dat bevalt uitstekend.
    Fox sport 1 eruit en fox sport2 erin.

    We wachten af.

    Reageer


    • #17
      driepinter ik heb daar navraag over gedaan:

      Fox 1 is een cadeautje van delta , daarom krijg je die 5 euro korting verrekening op je factuur.

      Zodra je fox sport wil verdwijnt je cadeau , dus weg 5 euro .

      Dus dit zou via delta moeten veranderen
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #18
        Delta is hier niet de grote boosdoener in! dat is KPN die heeft hier voor gezorgd!
        Ik denk dat Delta te klein is om hier een vuist in te maken.

        Reageer


        • #19
          Markiequarkie dat is gedeeltelijk waar, wij als klant nemen het af bij delta, dus delta kan dan ook het doorgeven aanpassen .

          Mensen die nu fox 1 cadeau krijgen zouden bv fox 1 en 2 kunnen krijgen , of dat bij fox neer kunnen leggen ?

          Ook al is delta klein ( valt dat tegenwoordig ook wel mee) , kunnen zij dat wel kenbaar maken. Als niemand dat doet dan verandert er nooit iets !
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X