Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag aan delta over Fox 1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vraag aan delta over Fox 1

    Nu fox de de eredivisie naar fox 2 en fox 3 heeft verplaats , waardoor fox 1 een versite kanaal is geworden , zijn hun eigen woorden, is mijn vraag richtingen delta :

    In het extra pakket zit fox 1 , omdat wij " mensen die als een extraatje kregen toen tlc en discovery weg was" fox 2 krijgen , dus wel echt voetbal ?

    Of dat DELTA via hun weg daar iets tegen kunnen doen of iets over kunnen zeggen , want een zender die alleen als programma zender bedoelt is , daar zitten mensen denk al helemaal niet op te wachten , zeker niet als het een voetbal zender is ?

    Het extraatje is dan nu helemaal weg , kan delta hier iets mee doen ?

    En nu krijg je natuurlijk een hoop mensen die zeggen : als je voetbal wil kijken dan neem je een abbelement op fox , ja dat klopt maar fox 1 was / is een extraatje van delta juist omdat er voetbal op kwam ! En dat is nu helemaal weg ?!
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Er zijn steeds meer aanbieders die Fox 1 in het basispakket plaatsen. Ik vind het nog vreemd dat dit bij Delta nog niet is gebeurd.

    Reageer


    • #3
      Er zal weinig aan te doen zijn vrees ik :

      lees dit



      zie ook

      Laatst bewerkt door driepinter; 11 Aug 2019, 17:00.

      Reageer


      • #4
        Ben bezweken voor die 5 euro was prima deal .Nieuw seizoen deal omgedraaid (kommer en kwel).
        Wil je nu wat zien moetje 7,50 betalen dus de omgekeerde wereld . Ze blijven er maar op hameren om dan maar 2,50 bij betalen .
        van middag een hele discussie met wie??? chat room.
        Als DELTA een vuist maakt zo wil ik het , dan kan het toch niet anders.
        Maar het zal wel aan ons liggen dat we daar geen begrip voor hebben.
        5 euro voor de Amerikaanse comp en een hoop gewouwel dat is toch weg gegooid geld .
        Of heb ik het mis

        Reageer


        • #5
          Ik had ook een discussie via Facebook, maar ik heb het zelfde gevoel als jou jandan , daarom ben ik deze topic gestart.

          Het is niet dat ik die 5 of 7,50 niet kan betalen, maar je krijgt nu geen waar voor je geld , fox 1 is nu eigenlijk niks !

          Ik hoop dat delta daat iets aan doet !!!
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Ook op de website van delta staat zie foto ! Nu nog steeds 08082019!

            Graag een reactie van delta hierop !

            Het zou delta sieren als ze fox 1 / 2 / 3 zouden door geven, tevens betalen we er ook voor! Wel indirect, het kost 5 euro en krijgen 5 euro kortingen , maar dat zit veder wel verwerkt in het abbelement !

            Veder is het nogmaals aan delta om veder met fox te praten !
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Bij de nieuwe abonnementen wordt hier blijkbaar al rekening met gehouden want daar staat dus :

              Gratis Fox Sports Eredivisie ipv Fox Sports 1.

              https://www.zeelandnet.nl/abonnement...ercampagne.php

              Maar tsja, daar zou ik dan met mijn Alles-in-1 Instap dus ook Fox Sports Eredivisie voor terug moeten krijgen maar
              verlies hierbij wel mijn 25 Mb extra bonus download voor combi korting energie.

              Al met al wordt totale verhaal er niet overzichtelijker op.
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 12 Aug 2019, 08:02.

              Reageer


              • #8
                Dus als ik het goed begrijp , maakt het ook nog uit waar je woont voor delta welk pakket je krijgt ! ( als extra)

                Ik begrijp als je in het noorden woont dat je niet veel hebt aan een zuiden zender zoals zeeland zender.

                Maar als ik de foto's vergelijk staat erbij driepinter buitengebieden wel fox 1 2 3, en op via zeeland niet ?
                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                  Dus als ik het goed begrijp , maakt het ook nog uit waar je woont voor delta welk pakket je krijgt ! ( als extra)

                  Ik begrijp als je in het noorden woont dat je niet veel hebt aan een zuiden zender zoals zeeland zender.

                  Maar als ik de foto's vergelijk staat erbij driepinter buitengebieden wel fox 1 2 3, en op via zeeland niet ?

                  Voor zover ik begrijp maakt het allemaal niks uit waar je woont, maar volgens de zomercampagne zou je er
                  dus Fox Sports Eredivisie bijkrijgen (dus incl. Fox Sports 1,2,3) voor alle pakketten (Instap, Premium en Super).


                  Op andere pagina's staat dan weer Fox Sport 1 als extra (ook voor nieuwe pakketten Premium en Super)

                  https://www.delta.nl/tv-internet-tel...en/tv-internet

                  https://www.delta.nl/tv-internet-telefonie/pakketten

                  Dus niet erg duidelijk allemaal, behouden bestaande abonnees nu Fox Sports 1 of wordt het (ook) Fox Sports Eredivisie ?

                  Ook het Combineer & Profiteer verhaal is dit dan ook nog geldig voor de zomercampagne ?
                  Laatst bewerkt door driepinter; 12 Aug 2019, 11:24.

                  Reageer


                  • #10
                    Op het moment dat DELTA Mobiel een onderdeel is van het abonnement ontvang je onder andere Fox Sports 1, 2 en 3. Zie hiervoor ook de volgende site https://www.delta.nl/mobiel/extras

                    Wil je gebruik maken van het pakket zonder mobiel abonnement ontvang je bij het Premium en Super abonnement de zender Fox Sports 1.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      Op het moment dat DELTA Mobiel een onderdeel is van het abonnement ontvang je onder andere Fox Sports 1, 2 en 3. Zie hiervoor ook de volgende site https://www.delta.nl/mobiel/extras

                      Wil je gebruik maken van het pakket zonder mobiel abonnement ontvang je bij het Premium en Super abonnement de zender Fox Sports 1.
                      Ook hier weer verschil tussen pagina op Zeelandnet.nl of Delta.nl.
                      Vink je op Zeelandnet mobiel uit, dan blijft toch Fox eredivisie onderdeel van het pakket.
                      Op Delta.nl is geen sprake van Fox Eredivisie, met of zonder mobiel is Fox Sports 1 onderdeel van het pakket...!!

                      Reageer


                      • #12
                        Edwinb ( buiten het feit dat er veel onduidelijkheid is op de verschillende sites) , wat heb je aan fox 1 ! Niets want ze zenden daar bijna tot geen live wedstrijden meer uit !?

                        Dus wat jullie er bij zetten , kijk live voetbal wedstrijden dat klopt niet meer, leuk dat jullie dat hebben je kopieert van de fox site , maar daarna nooit meer aandacht aanbesteed . Daarnaast klopt het dus ook niet wat jullie bij de abbelement geven, dat is dus gewijzigd vanuit fox , dus eigenlijk moeten jullie dat dan doorwijzen naar de klant, in ieder geval op de site ?

                        Maar om eerlijk te zijn ik heb een super abb bij jullie, en krijg dus het fox 1 er bij, van mij mogen jullie dat houden.

                        Alle wedstrijden komen op fox 2 en 3 , en ja ik kijk graag een wedstrijdje , en was blij vorig jaar dat ik soms een wedstrijdje kon kijken. Dus laat mensen nu maar keuzen , dat schilt delta 5 euro in de maand .

                        Wie had dat gedacht dat ik aan delta dacht !!
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                          Ook hier weer verschil tussen pagina op Zeelandnet.nl of Delta.nl.
                          Vink je op Zeelandnet mobiel uit, dan blijft toch Fox eredivisie onderdeel van het pakket.
                          Op Delta.nl is geen sprake van Fox Eredivisie, met of zonder mobiel is Fox Sports 1 onderdeel van het pakket...!!
                          Als ze deze tekst zouden verhuizen naar onder en afhankelijk maken van het mobiel schuifje dan klopt het.

                          Dominique
                          Je kunt ook vragen :
                          Bijgevoegde bestanden
                          Laatst bewerkt door driepinter; 12 Aug 2019, 13:18.

                          Reageer


                          • #14
                            driepinter daar dacht ik ook aan, maar ik betaal 5 euro voor fox 1, en krijg 5 euro korting dus is nul.

                            Ik denk dat DELTA hier aanzet is om of fox 1 eruit te halen , of uit tebreiden. Nu krijg je iets waar je niets aan hebt .

                            Is het zelfde als naar de bakker gaan en een brood vragen , en dan een zak meel en granen krijgen !
                            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                            Reageer


                            • #15
                              Dan wordt het nu (laat je het omzetten in) :

                              https://www.delta.nl/tv-internet-tel...rts-eredivisie
                              Laatst bewerkt door driepinter; 12 Aug 2019, 14:16.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X