Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeindiging zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeindiging zenders

    Vanaf 1 februari zijn er weer 3 zenders (Travel Channel, Fine Living en Food Network) verdwenen uit het basis/pluspakket verdwenen omdat Discovery is gestopt met doorgifte.
    Er jammer, want Food Network was altijd leuk om te zien.

    Mijn vraag is dan ook of er andere zenders voor in de plaats komen.
    Het lijkt me niet meer dan redelijk.


  • #2
    De zelfde vraag stelde ik me zelf ook al, maar het zou me niets verbazen dat er niets anders voor in de plaats komt.

    Reageer


    • #3
      Ik heb van verschillende kanten gehoord dat het openkanaal van Fox sport1 eraf is/gaat. Dit is ook niet zo klant vriendelijk, eerst krijg je hem gratis als compensatie en nu moet je er voor gaan betalen. Het is een openkanaal!

      Reageer


      • #4
        Fox sport 1 is geen open kanaal. Delta heeft dat destijds in het basispakket opgenomen ter compensatie van het verdwijnen van Eurosport. Nu Eurosport weer terug is, zit Fox Sport 1 niet meer in het basispakket. Overigens op het open kanaal van Fox zijn nog wel de wedstrijden uit de eerste divisie op vrijdag en maandag te zien en ook het nationale bekertoernooi. Dus op 27 februari hoeft niemand Feyenoord-Ajax te missen.

        Reageer


        • #5
          Discovery heeft besloten de stekker uit deze kanalen te trekken. Hier hebben wij geen zeggenschap over gehad. Er wordt gekeken naar alternatieven, maar ik kan je niet aangeven welke zenders dat zullen zijn en wanneer die beschikbaar zullen komen. Zodra hierover meer bekend is zullen wij een update geven.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door edsulst Bekijk bericht
            Vanaf 1 februari zijn er weer 3 zenders (Travel Channel, Fine Living en Food Network) verdwenen uit het basis/pluspakket verdwenen omdat Discovery is gestopt met doorgifte.
            Is het logisch om aan te nemen dat de abonnementsprijs voor de pakketten die deze kanalen bevat(ten) te verlagen? Ik denk dat het sowieso meer van deze tijd is om per kanaal te betalen dan voor een basis/pluspakket. Per maand afrekenen (inderdaad meer administratie - de digitale economie staat voor niets) en af- en aankoppelen van een zender/kanaal via Mijn Delta. Iedereen tevreden, toch?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X