Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartcard van Ziggo ??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • smartcard van Ziggo ??

    Op zaterdag de 17e november heb ik even storing gehad in Zierikzee op zowel Internet als TV, alles uitgevallen. Tijdens de storing (zo'n tien minuten) kreeg ik op de TV het bekende riedeltije dat mijn smartcard waarschijnlijk niet goed is of zelfs niet aangemeld.
    Wat me dan wel afvraag waarom dan ziggo.nl genoemd wordt om contact op te nemen en niet de delta.nl ?
    Ik probeer wel een antwoord te vinden op het Forum maar zoals gebruikelijk niet te vinden, althans niet door mij.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Op zaterdag de 17e november heb ik even storing gehad in Zierikzee op zowel Internet als TV, alles uitgevallen. Tijdens de storing (zo'n tien minuten) kreeg ik op de TV het bekende riedeltije dat mijn smartcard waarschijnlijk niet goed is of zelfs niet aangemeld.
    Wat me dan wel afvraag waarom dan ziggo.nl genoemd wordt om contact op te nemen en niet de delta.nl ?
    Ik probeer wel een antwoord te vinden op het Forum maar zoals gebruikelijk niet te vinden, althans niet door mij.
    die tekst die je te zien krijgt, die zit in jouw TV.
    dat heeft de fabrikant er voor je in gezet.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      die tekst die je te zien krijgt, die zit in jouw TV. dat heeft de fabrikant er voor je in gezet.
      Ik dacht dat de mededelingen op je TV omtrent je smartcard van je decoder (Humax) afkwamen ? En voor storingen moet je toch echt bij Delta zijn en niet bij Ziggo ? Over op het verkeerde been zetten gesproken...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
        Ik dacht dat de mededelingen op je TV omtrent je smartcard van je decoder (Humax) afkwamen ? En voor storingen moet je toch echt bij Delta zijn en niet bij Ziggo ? Over op het verkeerde been zetten gesproken...
        als de smartcard in een Humax zit, dan komt die mededeling inderdaad uit de Humax
        voor storingen moet je inderdaad bij Delta zijn en zeker niet bij Ziggo.

        gelukkig heb je 2 benen en ben je hopelijk niet gevallen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          gelukkig heb je 2 benen en ben je hopelijk niet gevallen
          Ik nog niet Fred maar mijn vrouw ligt helaas wel in bed met een gebroken enkel. Hoe raar kan het "lopen"...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
            Op zaterdag de 17e november heb ik even storing gehad in Zierikzee op zowel Internet als TV, alles uitgevallen. Tijdens de storing (zo'n tien minuten) kreeg ik op de TV het bekende riedeltije dat mijn smartcard waarschijnlijk niet goed is of zelfs niet aangemeld.
            Wat me dan wel afvraag waarom dan ziggo.nl genoemd wordt om contact op te nemen en niet de delta.nl ?
            Ik probeer wel een antwoord te vinden op het Forum maar zoals gebruikelijk niet te vinden, althans niet door mij.
            Je hebt gelijk. Ik zoek een tweede Receiver (Decoder) maar vind veel ZIGGO-decoders. Volgens mij kun je die gebruiken als Delta-klant. Ik denk dat DELTA werkt met ZIGGO-kabels werkt of iets dergelijks. Vandaar die mededeling op je TV. Kan je dat niet vragen aan de Helpdesk van Delta/ Zeelandnet?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door havenaar Bekijk bericht
              Volgens mij kun je die gebruiken als Delta-klant.
              dat klopt


              Ik denk dat DELTA werkt met ZIGGO-kabels werkt of iets dergelijks.
              zeker NIET !!

              Reageer


              • #8
                havenaar ,
                Kijk even op deze lijst voor de decoders die door ons ondersteund worden.

                hillebregt,

                Voor verstoringen moet je bij DELTA zijn en niet bij Ziggo.
                De vemelding om contact op te nemen met ziggo treed op als er bij het instellen van de zenders is gekozen voor Ziggo ipv anders/overig.
                Laatst bewerkt door Edwinb; 20 Nov 2018, 12:19. Reden: informatie toegevoegt

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X