havenaar ,
Kijk even op deze lijst voor de decoders die door ons ondersteund worden.
hillebregt,
Voor verstoringen moet je bij DELTA zijn en niet bij Ziggo.
De vemelding om contact op te nemen met ziggo treed op als er bij het instellen van de zenders is gekozen voor Ziggo ipv anders/overig.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
smartcard van Ziggo ??
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door havenaar Bekijk berichtVolgens mij kun je die gebruiken als Delta-klant.
Ik denk dat DELTA werkt met ZIGGO-kabels werkt of iets dergelijks.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtOp zaterdag de 17e november heb ik even storing gehad in Zierikzee op zowel Internet als TV, alles uitgevallen. Tijdens de storing (zo'n tien minuten) kreeg ik op de TV het bekende riedeltije dat mijn smartcard waarschijnlijk niet goed is of zelfs niet aangemeld.
Wat me dan wel afvraag waarom dan ziggo.nl genoemd wordt om contact op te nemen en niet de delta.nl ?
Ik probeer wel een antwoord te vinden op het Forum maar zoals gebruikelijk niet te vinden, althans niet door mij.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtgelukkig heb je 2 benen en ben je hopelijk niet gevallen
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtIk dacht dat de mededelingen op je TV omtrent je smartcard van je decoder (Humax) afkwamen ? En voor storingen moet je toch echt bij Delta zijn en niet bij Ziggo ? Over op het verkeerde been zetten gesproken...
voor storingen moet je inderdaad bij Delta zijn en zeker niet bij Ziggo.
gelukkig heb je 2 benen en ben je hopelijk niet gevallen
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtdie tekst die je te zien krijgt, die zit in jouw TV. dat heeft de fabrikant er voor je in gezet.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtOp zaterdag de 17e november heb ik even storing gehad in Zierikzee op zowel Internet als TV, alles uitgevallen. Tijdens de storing (zo'n tien minuten) kreeg ik op de TV het bekende riedeltije dat mijn smartcard waarschijnlijk niet goed is of zelfs niet aangemeld.
Wat me dan wel afvraag waarom dan ziggo.nl genoemd wordt om contact op te nemen en niet de delta.nl ?
Ik probeer wel een antwoord te vinden op het Forum maar zoals gebruikelijk niet te vinden, althans niet door mij.
dat heeft de fabrikant er voor je in gezet.
Laat een reactie achter:
-
smartcard van Ziggo ??Op zaterdag de 17e november heb ik even storing gehad in Zierikzee op zowel Internet als TV, alles uitgevallen. Tijdens de storing (zo'n tien minuten) kreeg ik op de TV het bekende riedeltije dat mijn smartcard waarschijnlijk niet goed is of zelfs niet aangemeld.
Wat me dan wel afvraag waarom dan ziggo.nl genoemd wordt om contact op te nemen en niet de delta.nl ?
Ik probeer wel een antwoord te vinden op het Forum maar zoals gebruikelijk niet te vinden, althans niet door mij.
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: