Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FOX Sport 1 HD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • FOX Sport 1 HD

    Op deze zender worden soms Europa League wedstrijden uitgezonden. Zowel gisteren 16 augustus als vorige week ontving ik "geen signaal" op deze zender. Op alle andere zenders had ik wel gewoon signaal. Ik heb een alles-in-een pakket (geen DIT) en voor zover bekend goede bekabeling. C1+ module en een Sony Bravia tv. Iemand anders ook dit probleem of bekend met een oplossing?

  • #2
    Hoi tempelaars.

    Ondervind je dit nog steeds? Zo ja, maak de box dan eens spanningsloos voor een seconde of dertig en start hem daarna opnieuw op. Als het daarna aan blijft houden, stuur mij dan een mailtje met je klantgegevens naar [email protected], dan kijk ik dit verder na.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb inmiddels ook contact gehad met de klantenservice. Zij denken dat er wellicht toch iets mis is met de kabel, omdat het probleem ook bij BBC World News optreedt. Ze sturen een nieuwe kabel. We gaan kijken of het dan is opgelost. Mocht het toch een ander probleem zijn, dan laat ik dat via het forum weten.

      Reageer


      • #4
        Ik las "een nieuwe kabel" en was even verbaasd, maar blijkbaar is bij mij bij het onderstaande 'geen' weggevallen

        Oorspronkelijk gepost door tempelaars
        ...(geen DIT)...
        Ik hoor het graag terug. Nu het geen DIT lijkt te zijn is het goed mogelijk dat een andere kabel het probleem verhelpt.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X