Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Activeren Pluspakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Activeren Pluspakket

    Ik heb een mail gekregen dat vanaf 1 augustus mijn pluspakket beschikbaar is.
    Het plus pakket via Mijn Delta/beheer smartcard gekoppeld aan de smartkaart(en)
    Van die koppeling heb ik ook een bevestiging via email gekregen.

    Als ik echter een zender kies uit het pluspakket krijg in de melding:
    "E16-4 Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement. Ga naar de website van je kabelbedrijf voor een aanvullend abonnement"

    Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

  • #2
    Edit:
    2 smartcards geven de zenders wel door.
    De derde niet.

    Reageer


    • #3
      Zijn alle drie de kaarten aan elkaar gekoppeld? Zo nee, dan kan je via MijnDELTA de kaarten koppelen. Mits ze op dezelfde naam geregistreerd zijn. Je kan hier de kaarten ook een refresh geven wanneer ze wel al gekoppeld zijn. Klik daarvoor op deze link.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        De puspaketten zijn aan alle 3 de kaarten gekoppeld.
        Ik weet even niet wat je bedoelt met "aan elkaar gekoppeld"
        Als ik in Mijn Delta kijk dan zie ik mijn 3 kaarten met "standaardpaket" en een vinkje bij pluspakket.
        Meer te koppelen is er niet .
        En de refresh is ook gegeven.
        Ik schreef al dat ik voor alle 3 de kaarten een bevestigingsmail heb gekregen.
        Eentje weigert dus het pluspakket door te geven. Zowel in de TV als in een Humax geprobeerd.

        Reageer


        • #5
          Kan je je klantgegevens (klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum) toesturen in een e-mail naar [email protected]? Dan kijk ik het verder voor je na.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            is verzonden.

            Reageer


            • #7
              Opgelost. De kaart werkt nu. Bedankt voor de hulp.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X