Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gratis pluspakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gratis pluspakket

    Ik heb een nieuw energiepakket gekozen voor 1 jaar vast. In de brief staat dat er dan gekozen kan worden voor 1 maand gratis het pluspakket, heb ook een bevestigingsmail gehad.
    Dit zou 1 augustus ingaan, tot op heden kan ik nog niet kijken. Krijg foutcode E 16-4

  • #2
    Hoi mirandabr!

    Er was een probleem met het actief komen van het Pluspakket. Dit is gisteren verholpen en het Pluspakket had uiterlijk vandaag actief moeten komen.

    Geef via MijnDELTA je smartcard een refresh. Dit is meestal voldoende om de zenders alsnog beschikbaar te maken. Zorg wel dat je TV/decoder aanstaat wanneer je dit doet. Als dit niet werkt (na +- een kwartiertje) neem dan even telefonisch contact op met de klantenservice. Zij kunnen dan real time samen met jou dit nakijken. Dit is via het forum/twitter/facebook wat lastiger.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Gelijk gedaan, maar zonder resultaat.
      Ik ga ook niet bellen, anders sta ik een net als de vorige keer een half uur in de wachtrij.
      Dan maar niet kijken.....Bedankt iig voor je reactie.

      Reageer


      • #4
        Wachtrijen van een half uur hebben we al maanden niet meer.
        Oorspronkelijk gepost door mirandabr
        Ik ga ook niet bellen....
        Jammer dat we je probleem niet mogen oplossen....
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Het is inmiddels opgelost....

          Reageer


          • #6
            jammer bij mij nog niet !!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jansea
              jammer bij mij nog niet !!
              Stuur even een e-mail naar [email protected] met jouw klantnummer en het smartcardnummer waar het Pluspakket op hoort te staan.
              Dan ga ik je verder helpen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X