Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen digitaal signaal ontvangen, maar heb wel een smartcard.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen digitaal signaal ontvangen, maar heb wel een smartcard.


  • #2
    Misschien kunnen we het zo ook wel oplossen jr00en6urg.

    Worden er helemaal geen zenders gevonden? Of krijg je een foutmelding? Gebruik je CI+ of een decoder? Bij het gebruik van CI+ zoek je altijd de zenders zonder de module in de TV. Ook kies je, als je de keuze krijgt, bij providerkeuze voor Ziggo. Zij gebruiken dezelfde uitzendtechniek als wij.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      nee er wordt niets gevonden alleen de atv zenders digitaal niets. gebruik de CI+.
      zou graag zien dat er iemand komt om dit in te stellen

      Reageer


      • #4
        Ik kan iemand langs sturen, maar voor het instellen van je TV is dit niet gratis. Die kosten wil ik je graag besparen want meestal is het probleem dat niet de juiste waardes worden ingevoerd.

        Haal allereerst de CI+ module uit de TV voordat je zenders gaat zoeken.
        Kies voor digitaal zenders zoeken (DVB-C). Zoek geen analoge zenders. Deze verdwijnen per 20-08
        Krijg je een providerkeuze? Kies Ziggo. Zij gebruiken dezelfde uitzendtechniek als wij.
        Frequentie 402.00(0) (Cijfer tussen haakjes afhankelijk van hoeveel cijfers je kan invullen.)
        Netwerk-id (0)x000 (waarde x is afhankelijk van de regio. Cijfer tussen haakjes afhankelijk van hoeveel cijfers je kan invullen.)
        Symbolrate 6875 of auto
        QAM 64

        Ik weet zeker dat het je gaat lukken met deze gegevens.

        Wat overigens ook heel erg belangrijk is, is dat je gebruik maakt van een goede coaxkabel. Waar het bij analoog bijna niet uitmaakt wat voor kabel je er tussen hangt, is digitaal daar toch wat gevoeliger voor. Is je coax ouder dan vijf jaar? Vervang deze dan ook voor een coaxkabel met kabelkeurmerk. bijvoorbeeld van Hirschmann.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          dank info de frequentie veranderen gaat dus niet ook het netwerk veranderen gaatt niet symbolrate ook niet

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jr00en6urg
            dank info de frequentie veranderen gaat dus niet ook het netwerk veranderen gaatt niet symbolrate ook niet
            Je zou natuurlijk ook terug kunnen gaan naar degene waar je hem gekocht hebt.
            Of misschien de handleiding van de tv erbij pakken?

            Reageer


            • #7
              wat is het merk en juiste type van de TV ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jr00en6urg
                dank info de frequentie veranderen gaat dus niet ook het netwerk veranderen gaatt niet symbolrate ook niet
                ik kan helemaal niets veranderen als er iemand is die dit wel kan dan graag.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X