Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik mis BBC2

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik mis BBC2

    ik zou ook BBC2 willen kunnen zien, ik kan wel BBC1 zien maar waarom BBC2 niet?

  • #2
    Je hebt al opnieuw naar zenders laten zoeken?

    Dit is de meest recente zenderlijst: https://www.delta.nl/sites/default/f...t-01072018.pdf

    BBC2 wordt in HD weergegeven ( mits geschikte apparatuur).
    Welke tv en/of decoder gebruik je?

    Reageer


    • #3
      mijn tv , Samsung smart tv, meld: E16-4 deze zender maakt geen deel uit van u abonnement

      kan , of liewer, moet ik mijn abonnement aanpassen?

      Reageer


      • #4
        Welke Samsung heb je? Met Smartcard?
        Of decoder. Zo ja, welke?
        Laat eens opnieuw zoeken naar zenders en doe dit ZONDER de CI+ module in de TV. Als het voltooid is, steek de smartcard dan pas terug.

        BBC2( HD ) zit in het standaardpakket, dus zou je moeten kunnen ontvangen bij de juiste apparatuur.

        Reageer


        • #5
          de foutmelding is nu: smartcard is niet ge-aktiveerd.....ik heb dus wat uit te zoeken

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door eric burbach
            de foutmelding is nu: smartcard is niet ge-aktiveerd.....ik heb dus wat uit te zoeken
            bedankt voor de hulp, ik kom nu een nieuw probleem tegen: hoe bereik ik Zeelandnet om te heraktiveren?

            Reageer


            • #7
              Ga naar Mijn Delta en refresh de smartcard.
              Doe dit met tv aan en smartcard erin.
              Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=72,E=0000061683334675206,K=5151,Sxi= 5,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

              Niet geregistreerd?
              Is dit de 1e smartcard?
              Stuur dan een mailtje naar [email protected] met klantnummer en smartcardnummer en verwijs naar deze topic.

              Is dit een extra smartcard, dan kan je in Mijn Delta de extrakaart registreren.

              Reageer


              • #8
                Ik heb nog geen mailtje van je ontvangen Eric. Of is je probleem inmiddels verholpen?
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  het is prima opgelost, dank daarvoor

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door eric burbach
                    het is prima opgelost, dank daarvoor
                    Mooi! kan je ons ook nog aangeven wat je gedaan hebt om het op te lossen? Of hier het beste antwoord selecteren indien van toepassing?
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Provider heeft iets gedaan waarbij het zeer snel opgelost was

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X