Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderpakket nieuw per 1 juli 2018

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderpakket nieuw per 1 juli 2018


  • #2
    Een terugkoppeling:
    Op 4 juli is het Sportpakket zoals aangekondigd in de email van 1 juni actief geworden.
    Jammer 3 dagen te laat.
    Echter, in mijn Delta, heb ik nu ineens 2 Sportpakketten, beiden exact gelijk, dus worden ook beiden gefactureerd.
    Weer telefonisch contact opgenomen met Klantenservice, zouden het recht trekken.
    Wat nu het frustrerende is, er wordt beloofd dat je terug gebeld gaat worden, maar nee, nog geen sorry van dat hebben we fout gedaan.
    We wachten het maar weer af.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
      Een terugkoppeling:
      Op 4 juli is het Sportpakket zoals aangekondigd in de email van 1 juni actief geworden.
      Jammer 3 dagen te laat.
      Echter, in mijn Delta, heb ik nu ineens 2 Sportpakketten, beiden exact gelijk, dus worden ook beiden gefactureerd.
      Weer telefonisch contact opgenomen met Klantenservice, zouden het recht trekken.
      Wat nu het frustrerende is, er wordt beloofd dat je terug gebeld gaat worden, maar nee, nog geen sorry van dat hebben we fout gedaan.
      We wachten het maar weer af.
      Beste WillemJ007,

      Wat vervelend dat dit bij jou is misgegaan. Zoals ik hier lees zijn ze het voor je aan het oplossen. Ook zie ik terug dat je je geen zorgen hoeft te maken over de betalingen en dat mijn collega dit netjes heeft opgelost voor je. Ik zie hier niet in het systeem dat er telefonisch contact met je opgenomen gaat worden. Excusses voor de verwarring en het ongemak.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
        Een terugkoppeling:
        Op 4 juli is het Sportpakket zoals aangekondigd in de email van 1 juni actief geworden.
        Jammer 3 dagen te laat.
        Echter, in mijn Delta, heb ik nu ineens 2 Sportpakketten, beiden exact gelijk, dus worden ook beiden gefactureerd.
        Weer telefonisch contact opgenomen met Klantenservice, zouden het recht trekken.
        Wat nu het frustrerende is, er wordt beloofd dat je terug gebeld gaat worden, maar nee, nog geen sorry van dat hebben we fout gedaan.
        We wachten het maar weer af.
        Beste WillemJ007,

        Wat vervelend dat dit bij jou is misgegaan. Zoals ik hier lees zijn ze het voor je aan het oplossen. Ook zie ik terug dat je je geen zorgen hoeft te maken over de betalingen en dat mijn collega dit netjes heeft opgelost voor je. Ik zie hier niet in het systeem dat er telefonisch contact met je opgenomen gaat worden. Excusses voor de verwarring en het ongemak.
        Excuses zijn aanvaard.
        Ik wil toch nog het volgende kwijt:

        Ik krijg op 1 juni de email (zie start) dat mijn Sportpakket gewijzigd gaat worden per 1 juli.
        Doordat deze wijziging niet werd doorgevoerd, ben ik gaan bellen, gesproken met Hr. Simons
        Ik heb inmiddels dubbele brieven gekregen van Delta, dat op mijn verzoek de pakketten zouden zijn gewijzigd.
        Dit klopt niet, Delta heeft de wijziging zelf aangekaart en niet uitgevoerd. Delta had ook abusievelijk
        2x hetzelfde Sportpakket in Mijn Delta genoteerd.
        Ik had een brief verwacht, met wij hebben een fout gemaakt, wij zullen dit z.s.m. herstellen, met bijvoorbeeld
        een mededeling, ter compensatie zullen wij ...............
        Nee, niets, wel brieven met U heeft enz enz.
        Inmiddels is de juiste pakket wijziging in Mijn Delta doorgevoerd en ook geactiveerd.

        Reageer


        • #5
          De brieven die worden verstuurd zijn standaardbrieven die bij een wijziging door het systeem automatisch worden uitgeprint. Er wordt daarin vanuit gegaan dat de wijziging op verzoek van de klant gebeurd en niet omdat er bij ons een fout is gemaakt. In dit soort specifieke gevallen zou een persoonlijk bericht beter op zijn plaats zijn, maar daar zou dan een wijziging in de procedure voor nodig zijn.

          Ik ga dit zeker doorgeven aan de betreffende afdeling om zo onze dienstverlening te verbeteren.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            De brieven die worden verstuurd zijn standaardbrieven die bij een wijziging door het systeem automatisch worden uitgeprint. Er wordt daarin vanuit gegaan dat de wijziging op verzoek van de klant gebeurd en niet omdat er bij ons een fout is gemaakt. In dit soort specifieke gevallen zou een persoonlijk bericht beter op zijn plaats zijn, maar daar zou dan een wijziging in de procedure voor nodig zijn.

            Ik ga dit zeker doorgeven aan de betreffende afdeling om zo onze dienstverlening te verbeteren.
            MatthijsL

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X