Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teletekst op interactieve tv ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ixxie
    antwoordde
    @ Bordewolf Er gaan inderdaad ook zaken goed, maar het feit dat er met klachten niet goed of totaal niet wordt omgegaan is wel erg frustrerend.
    Het wordt dan wel moeilijk om het positief te houden en nog te hopen op beterschap.
    Ixxie in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Het zal allemaal wel. Ik wil het ergens nog positief houden en hoop op beterschap.
    alleen maar klagen is ook niet goed, we vergeten dat er ook zaken goed gaan.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Het enige wat telt is meer aansluitingen voor Deltafiber
    snoepdoos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Inderdaad. De HD zenders moeten er gewoon zijn, die staan in de zenderlijst. Dat moet gewoon meteen opgelost worden.
    Dolby is een standaard dat je ook direct moet oplossen en niet op termijn
    Ondertiteling en pauzeren moet gewoon werken.

    Het zijn allemaal zaken waar geen maanden meer meer kan worden gewacht. Ik verwacht eerder binnen 1 of 2 weken gewoon zaken geregeld.
    Ik heb dit krakkemikkige platform nu al een jaar met deze niet werkende zaken. Het kan niet zo zijn dat we nu maanden en maanden moeten wachten voor oplossingen.
    Fixen die hap!
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    "Wat betreft de gewenste mogelijkheden op het platform waar Bordewolf naar op zoek is zijn op dit moment geen specifieke data of tijdsframes bekend voor deze nog uit te voeren ontwikkelingen."
    Dat is een andere manier van zeggen "Dat kun je dus wel vergeten".
    Ixxie in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    "Of en wanneer dit voor alle zenders zal worden doorgevoerd is momenteel niet bekend."
    Wat is er dan wel bekend? Er zijn geen langere termijn plannen bekend?

    Zoals ik over meerdere zaken al het vermoeden had dat er geen echte visie achter zat bewijst dit wederom dat er dus maar wat aangerommeld wordt.
    "We doen maar wat ons zo uitkomt, er over nadenken doen we niet"....
    Ixxie in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Hi djmg1984 momenteel is er enkel ondertiteling op de NPO beschikbaar op de IPTV. Of en wanneer dit voor alle zenders zal worden doorgevoerd is momenteel niet bekend. Dit zal in updates van het platform worden uitgerold. Wat betreft de gewenste mogelijkheden op het platform waar Bordewolf naar op zoek is zijn op dit moment geen specifieke data of tijdsframes bekend voor deze nog uit te voeren ontwikkelingen.
    TimE in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Dit is geen Caiway forum. Teletekst zend bijna geen zender meer uit . Waar gaat dit over. Dolby Digital komt er minstens pas over vijf jaar, vermoedt ik. Op veel dingen krijg je gewoon nooit antwoord.
    snoepdoos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Gaat het nog lukken om:
    * Weer Dolby geluid te ontvangen via mijn Dolby Surround televise van 2010 (die standaard Dolby aan heeft staan in zijn instellingen!!!)
    * Weer ondertiteling te leveren via 888 en meegeleverde HD ondertiteling van de kanalen zelf kunnen kiezen?
    * Teletekst te leveren op de kanalen waar dat beschikbaar is, ook bij de regionalen etc ??
    * Weer te zorgen dat als ik pauzeer ik via de andere decoder of de app verder kan kijken bij opnames, begin gemist.
    * Een zelf in te delen kanalenlijst te leveren zoals dat was bij Multiscreen Caiway. Ik wil een eigen indeling waar ik bijvoorbeeld de duitse kanalen bij elkaar heb en Eurosport 2 na Eurosport 1 komt etc etc
    * net als de ander providers standaard de Netflix-app, Disney-app en Videoland-app te leveren?
    * De HD zenders te gaan leveren zoals deze worden toegezegd door Caiway op de zenderlijst, met name ARD HD, SchlagerTV HD en TVE HD, waarbij TVE HD ook bij Delta is aangekondigd in februari!!!!
    * Het zapp-gedrag van de decoder te verbeteren.
    * De foto's bij de radiouitzending weg te halen en een "muziekachtig" bewegend beeld te tonen of alleen een logo of een keuze?

    Het product is vergeleken bij wat ik had bij Caiway (Mutliscreen) inferieur en ondermaats. Ik stap over naar een nieuw pakket en wordt terug gezet in de tijd.
    Volgens mij kan dat niet de bedoeling zijn. Wanneer worden deze zaken nu eens opgelost door Delta en Caiway? Pappen en nathouden hebben ze dacht ik lang genoeg gedaan!
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • djmg1984
    antwoordde
    Ondertussen weeral wat maanden verder zie ik.
    gaat het ooit nog lukken om ondertiteling toe te voegen aan de digitale ontvanger? Kwestie van een regel toevoegen aan de software...
    djmg1984 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
    Via de interactieve TV is teletekst is beschikbaar op NPO 1, 2 en 3. Ondertiteling is via de Interactieve TV niet beschikbaar.
    Dit is toch niet te geloven, waarom krijgen jullie dat niet voor elkaar ik denk dat die mediabox daar niet geschikt voor is en dat jullie een andere moeten nemen die wel werkt wat een drama
    River69 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Via de interactieve TV is teletekst is beschikbaar op NPO 1, 2 en 3. Ondertiteling is via de Interactieve TV niet beschikbaar.
    MatthijsL in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    River69 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    ik snap de overheid niet het is namelijk wettelijk verplicht voor de slechthorende mensen en zo moeilijk kan het niet wezen zit nu nog op de satelliet en daar werkt het perfect bij alle nederlandse zenders.
    Ze snappen het niet hoe het moet of er zitten een paar prutsers
    River69 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • eskil2010
    antwoordde
    Heb al vanaf begin2018 gevraagd wanneer teletekst en ondertiteling komen inmiddels is er teletekst maar vraag niet hoe en ondertiteling is er na anderhalf jaar nog niet ik zou me eigen rot schamen als ik delta zou zijn.Wel een geluk dat ze trouwe klanten hebben.
    eskil2010 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X