Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teletekst op interactieve tv ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Waar het hele verhaal nu om draait is ofdat je ook een groene tv coaxkabel (van Delta) in de meterkast hebt ?

    Dus er ook een mogelijkheid voor een digitale tv coax aansluiting is.
    Nee die heb ik dus niet.
    Maar waarom geven ze het coax signaal niet op glasvezel want dat heb ik alleen maar?

    Reageer


    • #32
      In Wijk bij Duurstede is Ziggo de kabelaar. Ik neem aan dat Delta niet zijn coaxsignaal daar op zet.

      Reageer


      • #33
        OK duidelijk, maar dan is deltaglasvezel.nl dus altijd zonder coax en zal deze persoon voorlopig niet verder komen zonder ondertiteling op DIT er is simpelweg geen alternatief.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          OK duidelijk, maar dan is deltaglasvezel.nl dus altijd zonder coax en zal deze persoon voorlopig niet verder komen zonder ondertiteling op DIT er is simpelweg geen alternatief.
          En dus is men wettelijk verplicht het door te geven en zal dit met spoed moeten worden opgepakt.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door LexA Bekijk bericht

            Ook al heb je glasvezel, er zou vanuit de hoofdaansluiting een mogelijkheid moeten zijn om een COAX kabel aan te sluiten voor TV signaal, dit is het "Kabel signaal"Waar Mathijs het over heeft. Dit kan dus gebruikt worden in de tussen periode.

            We zijn hard bezig om ervoor te zorgen dat voor iedereen Teletekst en ondertiteling beschikbaar krijgt op DELTA Interactieve TV.
            Wat een grap. Dat wordt al gezegd vanaf de lancering, en er gebeurt totaal niets. Nul. Noppes. Nada.

            Reageer


            • #36
              even kijken, de apps zijn erbij gekomen. De ondertiteling op npo 1 2 3. Het synchroniseren van geluid en beeld in het menu. en sleep timer. en het opname en pauzeren en begin gemist. en eigenlijk nog veel meer. Nu weet ik dat het systeem er al weer een tijdje is, maar het heeft, als ik eerlijk ben, geen moment stil gestaan.

              Reageer


              • #37
                Teletekst zie ik het nut niet van in, behalve voor de ondertiteling.
                Dat je na al die tijd nog geen ondertiteling kunt instellen bij interactieve televisie, vind ik inderdaad erg vreemd.
                De Caiway klanten zitten nu ook op het platform van Delta en lopen tegen dezelfde tekortkomingen aan.

                Bij de Humax kan je ondertiteling instellen, bij iedere televisie met DVB-C, we worden echt terug in de tijd geworpen met het huidige interactieve platform van Delta op dit gebied.

                Natuurlijk zijn er ook voordelen zoals begin gemist en uitzending gemist, maar ondertiteling instellen is zo essentieel dat ik niet begrijp waarom dit zo lang al ontbreekt.
                Laatst bewerkt door snoepdoos; 10 Jul 2019, 10:18.

                Reageer


                • #38
                  snoepdoos

                  Er was ooit sprake van een Roadmap maar deze is inmiddels van tafel, sommige punten zijn hieruit behaald en andere weer niet.

                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...eve-tv-roadmap
                  Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jul 2019, 18:13.

                  Reageer


                  • #39
                    Ze zijn er mee bezig. Wil je die dingen (teletext / ondertiteling) die DVB-C (tv via coax kabel) levert dan stap over op DVB-C. Wil je die dingen die IPTV levert stap over op IPTV.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
                      even kijken, de apps zijn erbij gekomen. De ondertiteling op npo 1 2 3. Het synchroniseren van geluid en beeld in het menu. en sleep timer. en het opname en pauzeren en begin gemist. en eigenlijk nog veel meer. Nu weet ik dat het systeem er al weer een tijdje is, maar het heeft, als ik eerlijk ben, geen moment stil gestaan.
                      Ik kan me vergissen, maar volgens mij gaat het hier over ondertiteling. Opnemen en pauzeren zit er al in vanaf het begin en heeft voorzover ik weet amper goed gewerkt. In de loop der tijd is het eerder slechter dan beter geworden, en hetzelfde geldt voor de beeldkwaliteit. Het heeft inderdaad geen moment stilgestaan, als je achteruit gaat sta je immers ook niet stil.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
                        Ze zijn er mee bezig. Wil je die dingen (teletext / ondertiteling) die DVB-C (tv via coax kabel) levert dan stap over op DVB-C. Wil je die dingen die IPTV levert stap over op IPTV.
                        Op KPN werkt het gewoon wel, is ook helemaal niet moeilijk. Gewoon een partij zoeken die dat kan maken/leveren in plaats van die rommelaars waar ze nu mee bezig zijn.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
                          Ze zijn er mee bezig. Wil je die dingen (teletext / ondertiteling) die DVB-C (tv via coax kabel) levert dan stap over op DVB-C. Wil je die dingen die IPTV levert stap over op IPTV.
                          Dat gaat niet op voor glasvezelklanten van Delta in het Caiwaygebied. Daar levert Delta geen DVB-C.

                          Een roadmap van 2018 dit nu nog niet is gehaald?? En dan wel hetzelfde product bij Caiway gaan leveren???
                          Of is de interface voor COAX ook nog anders dan voor glasvezel? Ik dacht zelf van niet.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Een roadmap van 2018 dit nu nog niet is gehaald??
                            die roadmap is van tafel gehaald, dat is iets anders.

                            Reageer


                            • #44
                              Is er iets in de plaats gekomen van de roadmap?

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Is er iets in de plaats gekomen van de roadmap?
                                niet echt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X