Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teletekst op interactieve tv ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Teletekst op interactieve tv ontvanger

    Sinds 6 maanden interactieve tv met gebreken oa zenders op volgorde zetten ,teletekst en ondertiteling (888) zou in kwartaal 2 verwezenllijkt zijn maar tot op heden nog niets van dit al.Hoelang gaat dit nog duren .?

  • #2
    Hallo eskil2010,

    Door verschillende issues was het tot heden niet mogelijk om de ondertiteling en teletekst toe te voegen aan DIT. Wij streven erna om in het derde kwartaal deze opties toe te voegen. Mijn excuses voor het ongemak!

    Reageer


    • #3
      Beste Moderator,

      Gaat het nog lukken dit jaar het activeren van de Teletekst functie.
      Ik heb nog steeds HELEMAAL NIKS

      Reageer


      • #4
        Beste ESKIL2010,

        Jammer en vervelend dat je nog niet gereageerd heb op mijn vraag. Het lijkt wel een DELTA/dingetje.
        Er moet toch wel iets bekend zijn bij DELTA. Kom op nou zeg!

        Reageer


        • #5
          Teletekst zal pas in Q4, van dit jaar, beschikbaar gaan komen. Ja dat is weer een kwartaal later dan Jenni aangaf, maar er is nu ook bevestigd dat het nu ook echt gaat gebeuren.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Matthijs, bedankt.

            Of het echt gaat gebeuren in het 4e kwartaal dat zien we nog wel. Maar dit is toch wat duidelijker

            Reageer


            • #7
              We zijn nu in 2019 maar volgens mij lukt het nog steeds niet, is het misschien nu bekend wanneer het zover is. Ondertiteling op nederlandse programmas zou toch wel een uitkomst zijn.

              Reageer


              • #8
                Toen was het stil aan de overkant.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door polleke1234 Bekijk bericht
                  Toen was het stil aan de overkant.
                  Dat komt omdat ze er hard mee bezig zijn.
                  In 2018 zijn er veel tegenslagen geweest, waardoor de doelstellingen niet zijn gehaald.
                  Goede hoop dat het dit jaar wel gaat lukken.

                  Reageer


                  • #10
                    Afwachten dus.

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien wel volgend jaar,ik wacht nu al bijna een jaar op teletekst en ondertinteling de kwartalen vliegen voorbij en wat tegenslagen betreft dat hoeft toch geen jaar te duren.En dan ga ik maar niet opsommen wat er nog meer mis is,maar wel het volle pond betalen.Maar wat ik het ergste vind van de Delta hoor je niets anders dan we zijn er mee bezig.

                      Reageer


                      • #12
                        Net een week DIT. Q4 vorig jaar teletekst. Nu Q2 2019. Ik heb geen teletekst. Komt dat nog?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door ljk Bekijk bericht
                          Net een week DIT. Q4 vorig jaar teletekst. Nu Q2 2019. Ik heb geen teletekst. Komt dat nog?
                          de roadmap, die vorig jaar gepubliceerd is, die is van tafel.
                          er wordt doorlopende gewerkt aan verbeteringen en vernieuwingen.
                          wanneer die beschikbaar komen, dat is echter onbekend.

                          Reageer


                          • #14
                            En toen was er teletekst , niet scherm vullend , maar dat komt nog denk ik .

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door jet Bekijk bericht
                              En toen was er teletekst , niet scherm vullend , maar dat komt nog denk ik .
                              een beetje breder zou wel beter zijn

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X