Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPG tijden van BBC First kloppen niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPG tijden van BBC First kloppen niet

    De tijden in de gids (EPG) voor BBC FIrst kloppen totaal niet. VOorbeeld vandaag: Midsomer Murders, volgens EPG van 12.10-13.05. Was ruim voor 12.10 al begonnen, en om 12.22 afgelopen. Vervolgens begon het programma dat om 13.05 had moeten beginnen.
    Kunnen jullie dit oplossen?

  • #2
    heeft het niet te maken dat engeland een uur achter ons zit ? ik weet niet of dat het is maar dat schiet mij ten eerste te binnen

    Reageer


    • #3
      Dat is zeker vreemd. We krijgen de gids door van de zender zelf. Als er wat uitloopt of later begint dan is dat lastig aan te passen. Maar ik ga het doorzetten.

      Reageer


      • #4
        Een beetje uitloop kan natuurlijk altijd, maar dit scheelt meer dan 40 minuten. Is al minstens enkele dagen het geval.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door lorierj
          Een beetje uitloop kan natuurlijk altijd, maar dit scheelt meer dan 40 minuten. Is al minstens enkele dagen het geval.
          Hoi lorierj,

          Is dit probleem inmiddels verholpen voor jou? We hebben vandaag trouwens de opnametijd wat uit weten te breiden aan het einde van een programma.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X