Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo pakket zenders zijn niet zichtbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo pakket zenders zijn niet zichtbaar

    Wie mist er ook kanaal 631 en 632 van Ziggo sport pakket?
    En hoe kan ik dit oplossen?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Had ik al gedaan de telling gaat van 614 naar 633

      Reageer


      • #4
        Dit zou je nog kunnen doen:
        bron: https://forum.zeelandnet.nl/delta-tv...html#post55575

        Reageer


        • #5
          Volgens mij ligt het aan de delta ik heb alle zenders behalve 631 en 632 heb alles al gedaan wat je heb geschreven maar ze staan niet in de lijst zie foto

          Reageer


          • #6
            Wat voor een ontvanger heb je type? dan kan ik zien of het om een HD of een SD ontvanger gaat.

            Reageer


            • #7
              tv's hebben af en toe een eigen willetje, lijkt het. De eerste zenderaanpassingen afgelpen maand zag ik wel. De latere wijzigingen van o.a. NPO Nieuws en Politiek zag ik niet.
              Daar heb ik tot vandaag even niets mee gedaan, in afwachting van de toevoeging van o.a. Discovery en nu zie ik ook alle andere wijzigingen die er eerst niet waren.
              Waarschijnlijk had ik door opnieuw de zenders te laten zoeken ook de eerdere wijzigingen ook eerder kunnen zien, maar het blijft vreemd dat het ene moment een kanaalwijziging direct zichtbaar is en op een ander moment een wijziging dagenlang niet vanzelf zichtbaar wordt..:8

              Reageer


              • #8
                Zal morgen wel bellen want ik kan er niks aan doen en heb een samsung ontvanger ik vind het raar heb al 7 jaar die sportzenders en nu ineens 2 weg.
                Misschien ligt het eraan dat ik over ben gegaan naar super abonnement vandaag maar lijkt me sterk dat hebben ze vannacht over gezet.

                Reageer


                • #9
                  Type samsung ontvanger? ben namelijk bang er voor dat je geen MPEG 4 (H.264) ontvanger heb. Dat zou kunnen verklaren misschien waarom je hem niet meer ziet.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik weet het type niet heb jaren alles gehad en nu ineens niet meer raar he morgen bel ik en dan hoor ik het wel wat het is een vriend van me heeft hetzelfde probleem en die zit bij de kpn.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Nee maar 204 wel en daar staat ook een telefoon achter in de lijst

                        Reageer


                        • #13
                          Dan weet ik de oorzaak hierkomt die: ** Alleen zichtbaar met een HD-ontvanger of CI+ module

                          Reageer


                          • #14
                            Bron:
                            zenderkaart van Delta
                            https://www.delta.nl/sites/default/f...roverzicht.pdf

                            Reageer


                            • #15
                              Dit is dus vanaf vanmorgen 06.05 uur want daarvoor had ik alles vanaf 2009

                              Alleen zichtbaar met een HD-ontvanger of CI+ module
                              En vind je dat niet een beetje raar dan?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X