Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv en mediaspeler

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv en mediaspeler

    Wie weet de oplossing?
    Ik heb mijn tv (PhilipsPUS7202 android) via een hdmi arc verbonden met mijn Samsung blu ray mediaspeler en elke keer als ik een cd in de mediaspeler stop om muziek te luisteren, springt de tv aan. Vrij vervelend. Hoe kan ik voorkomen dat de tv aanspringt als ik een cd tje wil afspelen.
    Het zal waarschijnlijk ergens aan de instellingen liggen, maar welke?
    Help!
    Kees

  • #2
    Staat er in het menu van je tv niet iets als "easylink" wat je kunt uitschakelen?

    Reageer


    • #3
      Klopt en dat is uitgeschakeld volgens mij of springt dat weer aan elke keer dat de tv uitschakelt?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door KeesL
        Klopt en dat is uitgeschakeld volgens mij of springt dat weer aan elke keer dat de tv uitschakelt?
        Heb je Easylink Autostart ook uitgeschakeld?:
        [Configuration] > [General settings] > [TV Speakers] > [Easylink Autostart]
        of
        [Home] > [Setup] > [TV settings] > [General settings] > [TV Speakers] > [Easylink Autostart]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door KeesL
          Klopt en dat is uitgeschakeld volgens mij of springt dat weer aan elke keer dat de tv uitschakelt?
          Zie je in het menu van die Samsung niet ook zo'n functie (misschien met een andere naam) die je dan ook kunt uitschakelen?

          Reageer


          • #6
            Dit is meestal (Samsung BR) iets in de trant van:

            Instellingen > Systeem > Anynet + (HDMI-CEC) : Uit

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door KeesL
              Wie weet de oplossing?
              Ik heb mijn tv (PhilipsPUS7202 android) via een hdmi arc verbonden met mijn Samsung blu ray mediaspeler en elke keer als ik een cd in de mediaspeler stop om muziek te luisteren, springt de tv aan. Vrij vervelend. Hoe kan ik voorkomen dat de tv aanspringt als ik een cd tje wil afspelen.
              Het zal waarschijnlijk ergens aan de instellingen liggen, maar welke?
              Help!
              Kees
              Hoi Kees, hebben de tips van onze forumgebruikers je verder geholpen met de oplossing? Zo ja, dan zijn we natuurlijk wel benieuwd hoe je dit hebt verholpen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X