Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De NPO -app werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De NPO -app werkt niet meer

    De NPO -app werkt niet meer naar behoren sinds de delta tv app verhuist is van kanaal 12 naar kanaal 55. Ik krijg enkel de melding dat er geen programma's beschikbaar zijn . Ik heb een sony smart tv en gebruik een smartcard met een module. Op kanaal 12 werkte het wel goed.
    Uiterst vervelend want nu kan ik geen uitzending gemist meer kijken. Op de sony tv staat geen bruikbare NPO app voorgeinstalleerd.

  • #2
    Beste wout13,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Het is bij ons bekend dat de NPO app momenteel niet werkt.
    NPO gaat zelf geen nieuwe content aanbieden in deze app totdat de nieuwe app gereed zou zijn.

    Dit is helaas iets waar wij geen invloed op hebben... NPO ontwikkelt deze app zelf.

    Reageer


    • #3
      Die app werkt al maaaaaaanden niet. Dus het antwoord: er wordt aan gewerkt, neem ik met alle respect niet echt serieus.

      Reageer


      • #4
        Alleen op een Sony Android TV als je dit verhaal mag geloven :

        https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1819789

        Reageer


        • #5
          Ik bedoel Sony Tv's vallen blijkbaar een beetje buiten de boot vwb de nieuwe NPO Start SmartTV app.

          Reageer


          • #6
            Beste Anette

            Waarom werkte het tot vorige week op kanaal 12 wel goed ?

            vr.gr.

            Wout


            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Beste wout13,

            Welkom op ons Serviceforum!

            Het is bij ons bekend dat de NPO app momenteel niet werkt.
            NPO gaat zelf geen nieuwe content aanbieden in deze app totdat de nieuwe app gereed zou zijn.

            Dit is helaas iets waar wij geen invloed op hebben... NPO ontwikkelt deze app zelf.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wout13
              Beste Anette

              Waarom werkte het tot vorige week op kanaal 12 wel goed ?

              vr.gr.

              Wout


              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Beste wout13,

              Welkom op ons Serviceforum!

              Het is bij ons bekend dat de NPO app momenteel niet werkt.
              NPO gaat zelf geen nieuwe content aanbieden in deze app totdat de nieuwe app gereed zou zijn.

              Dit is helaas iets waar wij geen invloed op hebben... NPO ontwikkelt deze app zelf.
              De oude NPO-app wordt al een tijdje niet meer ondersteund door de NPO, het lijkt me dus sterk dat die bij jouw vorige week nog wel werkte :8

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Anette
                Beste wout13,

                Welkom op ons Serviceforum!

                Het is bij ons bekend dat de NPO app momenteel niet werkt.
                NPO gaat zelf geen nieuwe content aanbieden in deze app totdat de nieuwe app gereed zou zijn.

                Dit is helaas iets waar wij geen invloed op hebben... NPO ontwikkelt deze app zelf.
                Is het niet mogelijk de NPO-start app op kanaal 55 te plaatsen, die werkt wel?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Klant100
                  Die app werkt al maaaaaaanden niet. Dus het antwoord: er wordt aan gewerkt, neem ik met alle respect niet echt serieus.
                  In de NRC van vandaag stond een stuk hierover, Klant100. (Welkom op het forum, trouwens!)
                  NPO heeft grote moeite met de fabrikanten van smart-tv's die hun eigen 'app store' afschermen. Ze moeten voor elk merk een eigen app ontwikkelen en hopen dat het voorbeeld van Sony wordt gevolgd.

                  In elk geval hoop ik dat je begrijpt dat je beter bij NPO hierover kunt klagen dan bij DELTA, die kan er niets aan doen

                  Reageer


                  • #10
                    https://help.npo.nl/vragen/100

                    Reageer


                    • #11
                      Het werkt inmiddels weer.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X