Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta App kanaal 55

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    fred44nl, gebruik je toevallig netwerk id 4000 omdat je zonder smartcard kijkt?
    ja, dat is toch de juiste instelling ??

    edit: op m'n TV doet kanaal 12 het nog.
    en kanaal 55 heb ik daar niet.

    Reageer


    • #17
      fred44nl, dat zou kunnen verklaren waarom je geen kanaal 55 hebt, schijnbaar is kanaal 55 nog steeds kanaal 12 op netwerk id 4000, ID 4000 geeft ook een andere zenderindeling

      Reageer


      • #18
        Het antwoord op deze vraag is al min of meer door Anette hier gegeven.

        Het wordt zodoende ook steeds minder noodzakelijk om nog een HD FOX-C aan te schaffen, dan kun je veel beter een HUMAX IRHD-5300C hiervoor kiezen.

        Reageer


        • #19
          Is een HD Fox C (of andere decoder) niet wat gedateerd nu er ook interactieve tv kastjes van delta zijn? Ik gebruik het allebei niet hoor, dus zou 't niet weten.

          Mijn ervaring was dat een NPO Gemist altijd beter werkt vanuit de app zelf (of vanaf tablet) dan via een derde partij zoals Kanaal 12. Net iets minder tussenstations.

          Reageer


          • #20
            Vreemd antwoord van Annette, dus nu Delta een eigen interactieve Tv ontvanger heeft (waar je weer extra voor moet betalen) gooien ze de support voor kanaal 12 (of 55) eruit.

            Ik denk eerder aan een foutief antwoord, zeker nu het kanaal verplaatst is naar nummer 55 zullen ze het toch wel een jaar blijven ondersteunen

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Niggo
              Vreemd antwoord van Annette, dus nu Delta een eigen interactieve Tv ontvanger heeft (waar je weer extra voor moet betalen) gooien ze de support voor kanaal 12 (of 55) eruit.

              Ik denk eerder aan een foutief antwoord, zeker nu het kanaal verplaatst is naar nummer 55 zullen ze het toch wel een jaar blijven ondersteunen
              De ondersteuning van Kanaal 55 blijft gewoon, alleen er worden geen nieuwe functionaliteiten aan toegevoegd.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Oorspronkelijk gepost door hansi
                Laten we maar wachten tot 22 febr. Wel vervelend dat het oude kanaal niet meer werkt, terwijl het nieuwe nog niet werkt. Maar dit is de nieuwe moderne en digitale eeuw van de apps en niemand die het snapt. Dus wat zeuren we nog
                Bij mij werkt het hoor, dus als het niet werkt zal dat aan de eigen instellingen liggen, vrees ik :8
                Oh wonder. Zonder dat ik instellingen heb veranderd omdat die volgens de deskundigen waarschijnlijk verkeerd staan en zonder nieuwe kabels aan te schaffen( ) doet de NPO app op kanaal 55 het weer (woensdag 21/02 om 19 uur).

                Reageer


                • #23
                  Klopt! Veel kijkplezier!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X