Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta App kanaal 55

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta App kanaal 55

    Sinds de kanaalwijziging van 12 naar 55 lijkt het Delta App Portaal bijna dood te zijn. NPO is uit de lucht en een aantal applicaties (zeeland Foto, Zeeland Video, Zeeland Live) geven aan dat er iets mis is gegaan. Vimeo, Tunein en Youtube hebben nog nooit gewerkt, ook niet op 12. Ik heb alle zenders opnieuw gekozen, maar ook dit brengt geen soelaas.
    Let wel: kanaal 12 werkte goed en ook mijn instellingen op de Smart-tv zijn korrekt. Wie heeft enig idee?

  • #2
    hansi, Delta App zit tch nog steeds op kanaal 12: https://www.delta.nl/sites/default/f...t_20171220.pdf

    Werkt je internet ( wifi ) goed op je smarttv?

    Reageer


    • #3
      Net even gecontroleerd, maar kanaal 12 reageert niet (meer). Er staat dat Delta App Portaal nu te ontvangen is op kanaal 55.
      hans

      Reageer


      • #4
        Op kanaal 55 is inderdaad bijna niets te beleven. Ik maakte op 12 altijd gebruik van NPO Gemist om programma's terug te kijken. Bijv. Nederland in beweging. Krijg nu steeds de melding dat er geen prgramma's beschikbaar zijn. Lastig.
        Jannesje.

        Reageer


        • #5
          bij mij gebeurt er helemaal niets op kanaal 55
          er komt een afbeelding in beeld en dat is het wel.

          Reageer


          • #6
            Klopt: https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV
            Ingangsdatum 14 februari.

            Reageer


            • #7
              Ook op mijn Samdung tv werkte de NPO-app niet meer. De NPO heeft onlangs een nieuwe app uitgebracht:
              https://help.npo.nl/vragen/100
              Net even getest. Op de smart-tv naar apps gegaan en daar geen neiuwe NPO-app gevonden.
              Onder "Mijn apps" staat de NPO-app bij openen van dat scherm en terwijl het scherm open staat, wordt die vervangen door "NPO Start". In deze app zijn wel weer programma's te vinden!
              Probeer dit ook eens :8
              Overigens is de kanaalwisseling enige tijd geleden al aangekondigd:
              https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                bij mij gebeurt er helemaal niets op kanaal 55
                er komt een afbeelding in beeld en dat is het wel.

                Reageer


                • #9
                  Misschien dat Samsung wat meer naar de Nederlandse markt kijkt, maar op mijn Sony TV staat geen app van NPO; wel van de NOS, maar dat bedoel ik niet.

                  Reageer


                  • #10
                    DELTA App Portaal wordt nu geladen.
                    en verder komt ie niet.
                    voorheen kon ik kanaal 12 wel gebruiken.

                    was het voorheen niet zo, dat kanaal 12 zonder smartcard gebruikt kon worden ??
                    als ik nu in de programmagids kijk op m'n TV (zonder smartcard) dan ontbreekt zowel 12 als 55.
                    op m'n Humax heb ik wel 55 en daar gebeurt dus niks.

                    Reageer


                    • #11
                      Laten we maar wachten tot 22 febr. Wel vervelend dat het oude kanaal niet meer werkt, terwijl het nieuwe nog niet werkt. Maar dit is de nieuwe moderne en digitale eeuw van de apps en niemand die het snapt. Dus wat zeuren we nog

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        DELTA App Portaal wordt nu geladen.
                        en verder komt ie niet.
                        voorheen kon ik kanaal 12 wel gebruiken.

                        maar was het voorheen niet zo, dat kanaal 12 zonder smartcard gebruikt kon worden ??
                        als ik nu in de programmagids kijk op m'n TV (zonder smartcard) dan ontbreekt zowel 12 als 55.
                        op m'n Humax heb ik wel 55 en daar gebeurt dus niks.
                        Staan de instellingen voor Hbb-tv wel goed? Ontbreken van Hbb zal vast de reden zijn dat je Humax het noet doet op dit kanaal.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door hansi
                          Laten we maar wachten tot 22 febr. Wel vervelend dat het oude kanaal niet meer werkt, terwijl het nieuwe nog niet werkt. Maar dit is de nieuwe moderne en digitale eeuw van de apps en niemand die het snapt. Dus wat zeuren we nog
                          Bij mij werkt het hoor, dus als het niet werkt zal dat aan de eigen instellingen liggen, vrees ik :8

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Staan de instellingen voor Hbb-tv wel goed? Ontbreken van Hbb zal vast de reden zijn dat je Humax het noet doet op dit kanaal.
                            ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk heeft het op kanaal 12 rechtstreeks via de TV gewerkt, maar niet via m'n Humax. maar op m'n TV heb ik kanaal 55 niet meer.

                            Reageer


                            • #15
                              Vreemd, ik heb zowel kanaal 12 als 55, op kanaal 12 wordt je nu verwezen naar kanaal 55.

                              fred44nl, gebruik je toevallig netwerk id 4000 omdat je zonder smartcard kijkt?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X