Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitzending gemist NPO

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitzending gemist NPO

    we kunnen geen uitzending gemist kijken op NPO

  • #2
    begin es met het opnieuw opstarten van de STB-box.

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum, Machiel

      Je hebt het over NPO, maar je plaatst je bericht in het forum over de nieuwe (witte) ontvanger voor DTV (interactieve tv). Kun je beschrijven wat het probleem is en welke apparatuur je gebruikt?

      Reageer


      • #4
        SmartTV ?

        https://twitter.com/Gemist/status/963877890151546881

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Welkom op het forum, Machiel

          Je hebt het over NPO, maar je plaatst je bericht in het forum over de nieuwe (witte) ontvanger voor DTV (interactieve tv). Kun je beschrijven wat het probleem is en welke apparatuur je gebruikt?
          Ik denk dat ik op het verkeerde forum zit, mijn probleem is niet met de witte ontvanger, die hebben we niet, maar gewoon op de oude manier uitzending gemist kijken, dat lukte gisteravond ineens niet meer op NPO.
          ik heb het idee dat de suggestie van Driepinter het goede antwoord is, daar ga ik achteraan.
          wel bedankt allemaal voor meekijken.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de update Michiel. Wil je dan bij Driepinter nog even op Beste antwoord klikken, dan wordt je vraag als beantwoord gemarkeerd

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Bedankt voor de update Michiel. Wil je dan bij Driepinter nog even op Beste antwoord klikken, dan wordt je vraag als beantwoord gemarkeerd
              Hallo Goeroe,
              blijft nog wel staan dat het nog niet lukt, ik kijk niet terug via de tv maar via het kastje van Zeelandnet/Delta,
              De humax HD/tv decoder en die krijg ik niet meer ingesteld via interactieve tv van Delta

              Reageer


              • #8
                De NPO app werkt inmiddels weer via kanaal 55!

                Reageer


                • #9
                  klopt, bedankt Anette.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X