Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smardcard, maar geen digitaal tv signaal.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smardcard, maar geen digitaal tv signaal.

    Ik heb een samsung tv aangesloten met een coax kabel dus analoog, nu heb ik een smartcard die ik in de desbetreffende houder stop maar ik krijg geen digitale tv .Ik zal het wel niet goed maar ik dacht kaartje erin en klaar maar zo werkt het dus niet ,iemand een advies.

  • #2
    Uiteraard moet je tv wel in staat zijn om digitale kanalen te ontvangen. Wat is het typenummer van je tv?
    Je moet de tv ook op de juiste manier naar kanalen laten zoeken en daarvoor ook de juiste gegevens voor Delta invoeren:
    http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...tv_2011_05.pdf

    Reageer


    • #3
      Allereerst moet je tv wel geschikt zijn: https://www.delta.nl/gecertificeerde-tv-toestellen

      Naast de handleiding van Jos, hier een video uitleg: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

      Reageer


      • #4
        Heb je wel een module voor dat kaartje? Kaartje erin is niet genoeg.

        Reageer


        • #5
          Gergistreerd. Bij extra smartcard kan dit ook via Mijn Delta.

          Kijk ook even naar e video, zodat je ziet dat deze er juist in zit.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de reacties ik ga het proberen ,mijn tv is geschikt voor de Delta card heb de card uit de humax gehaald en kwek welke module bedoel je .

            Reageer


            • #7
              Ziet er samen zo uit:
              [img]bec5f67e-7f11-481c-a712-8fb515815783.jpg[/img]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door eskil2010
                Bedankt voor de reacties ik ga het proberen ,mijn tv is geschikt voor de Delta card heb de card uit de humax gehaald en kwek welke module bedoel je .

                Reageer


                • #9
                  Kan wel 2 tientjes goedkoper hoor. Je hebt immers de smartcard al.
                  Of kijk eens op het prikbord.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat noemen ze de mensen op kosten jagen,maar in ieder geval bedankt.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik begrijp wat je bedoeld. Je koopt een dure TV waarvan gezegd wordt dat het kaartje daarin kan en vervolgens moet je nog zo'n dure module kopen.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoeft niet duur te zijn, kijk maar op Prikbord!

                        Verder zijn andere opties als minidecoder/interactieve tv kastje of zelfs kijken zonder smarttv.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Kwek
                          Je koopt een dure TV waarvan gezegd wordt dat het kaartje daarin kan en vervolgens moet je nog zo'n dure module kopen.
                          het is heel normaal dat een smartcard in een CI+ module geplaatst moet worden.
                          er zijn vrijwel geen, of misschien wel helemaal geen TV's, waar een smartcard rechtstreeks in geplaatst kan worden.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                            Oorspronkelijk gepost door Kwek
                            Je koopt een dure TV waarvan gezegd wordt dat het kaartje daarin kan en vervolgens moet je nog zo'n dure module kopen.
                            het is heel normaal dat een smartcard in een CI+ module geplaatst moet worden.
                            er zijn vrijwel geen, of misschien wel helemaal geen TV's, waar een smartcard rechtstreeks in geplaatst kan worden.
                            Ja, heb je gelijk in. Maar niet iedereen weet dat en niet elke winkel wijst je daarop. Ik heb al meerdere mensen mee gemaakt die dachten dat het kaartje zo in de tv kon. Je moet bij je tv wel weer die extra uitgave doen om er volledig gebruik van te kunnen maken.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Kwek
                              Je moet bij je tv wel weer die extra uitgave doen om er volledig gebruik van te kunnen maken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X