Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Baby tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Baby tv

    Ik heb alle zenders digitaal ( via Humax) maar baby tv gaat steeds op zwart. Ga ik naar de volgende zender dan doet deze het wel.weer terug naar baby tv , even het nummer een babytijd plus geluid daarna zwart.
    Heb alle stappen doorlopen maar blijft zwart.
    Wat nu??

    Met vriendelijke groet,
    Nicoline van Dorp- Noorlander

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Lien57
    Ik heb alle zenders digitaal ( via Humax) maar baby tv gaat steeds op zwart. Ga ik naar de volgende zender dan doet deze het wel.weer terug naar baby tv , even het nummer een babytijd plus geluid daarna zwart.
    Heb alle stappen doorlopen maar blijft zwart.
    Wat nu??

    Met vriendelijke groet,
    Nicoline van Dorp- Noorlander
    Hoi Nicoline,

    Welkom op het Serviceforum!

    Kun je misschien aangeven welke stappen je hebt doorlopen? Dan weten we in elk geval wat we niet meer uit hoeven te sluiten. En welke Humax decoder je gebruikt?

    Reageer


    • #3
      Ik heb de stappen gevolgd die zeelandnet zelf aangeeft met oplossen problemen. Dus stekker van tv en Humax eruit. Smardcard eruit en daarna alles weer opstarten. Ook tv weer naar fabrieks instellingen. Maar baby tv komt niet terug.
      Humax is een,HDMI- HD TV-5050c ( dolby digital plus

      Reageer


      • #4
        Hoi Nicoline,

        In dit geval is het zo dat je decoder te oud is om met de nieuwe signaalaanvoer van BabyTV overweg te kunnen.
        Deze zender werd voorheen in SD (Standard Definition) kwaliteit uitgezonden en vanaf nu is dit in HD (High Definition).

        We hebben natuurlijk wel een enorm mooi alternatief, wat je door het hele huis via internet aan kunt sluiten en waar je live tv mee kunt kijken. Dit kan zowel via Wi-Fi als bekabeld aangesloten worden.
        De beste functies hebben we dan nog niet eens opgenoemd... Je kunt hiermee terugkijken, opnemen of een programma vanaf het begin starten wanneer je hier middenin valt. En dat allemaal in HD!

        Dit is DELTA Interactieve TV! Hier kun je meer info vinden over onze nieuwe ontvanger: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nteractieve-tv

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
          In dit geval is het zo dat je decoder te oud is om met de nieuwe signaalaanvoer van BabyTV overweg te kunnen.
          Deze zender werd voorheen in SD (Standard Definition) kwaliteit uitgezonden en vanaf nu is dit in HD (High Definition).
          wat zeg je nu allemaal ??
          een Humax 5050c is een algemeen gangbare HD decoder.
          dit type staat ook gewoon vermeld op delta.nl
          en nu kunnen bepaalde kanalen niet meer in HD ontvangen worden ??

          edit: waarom staat er in het nieuwste zenderoverzicht geen HD bij Baby TV.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
            In dit geval is het zo dat je decoder te oud is om met de nieuwe signaalaanvoer van BabyTV overweg te kunnen.
            Deze zender werd voorheen in SD (Standard Definition) kwaliteit uitgezonden en vanaf nu is dit in HD (High Definition).
            wat zeg je nu allemaal ??
            een Humax 5050c is een algemeen gangbare HD decoder.
            dit type staat ook gewoon vermeld op delta.nl
            en nu kunnen bepaalde kanalen niet meer in HD ontvangen worden ??

            edit: waarom staat er in het nieuwste zenderoverzicht geen HD bij Baby TV.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X