Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sommige zenders op zwart

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Anette
    Oorspronkelijk gepost door dwarkje
    Oorspronkelijk gepost door Anette
    Beste dwarkje,

    Mag ik vragen op welke manier je televisie kijkt?
    Via een CI+ module of via een decoder?
    via een ci+ module en ja, hij zit er goed in
    Welke foutmelding of E-code krijg je?
    nadat ik de tv de zenders opnieuw heb laten zoeken, krijg ik op de "zwarte" zenders de melding gecodeerd signaal en dan na n poosje blokjes en strepen.

    Reageer


    • #17
      [/quote] nadat ik de tv de zenders opnieuw heb laten zoeken, krijg ik op de "zwarte" zenders de melding gecodeerd signaal en dan na n poosje blokjes en strepen.[/quote]

      Ik zie dat je smartcards niet gekoppeld waren. Ik heb deze nu gekoppeld. Werkt de BCC Entertainment nu wel?

      Reageer


      • #18
        nadat ik de tv de zenders opnieuw heb laten zoeken, krijg ik op de "zwarte" zenders de melding gecodeerd signaal en dan na n poosje blokjes en strepen.[/quote]

        Ik zie dat je smartcards niet gekoppeld waren. Ik heb deze nu gekoppeld. Werkt de BCC Entertainment nu wel?[/quote] maakt geen verschil, ik heb maar 1 tv met smartcard, de vorige smartcard zit in de doos, dus ik zie ook niet in hoe dat verschil zou kunnen maken. toch bedankt voor de moeite

        Reageer


        • #19
          [email protected] en hierin vermelden:

          Je klantnummer
          Welke smartcard je nu dan gebruikt
          Welke zenders je niet ontvangt
          Via welke digitale wijze je TV kijkt

          Dan gaan we samen kijken naar een oplossing.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            [email protected] en hierin vermelden:

            Je klantnummer
            Welke smartcard je nu dan gebruikt
            Welke zenders je niet ontvangt
            Via welke digitale wijze je TV kijkt

            Dan gaan we samen kijken naar een oplossing.
            heel lief aangeboden, ik zal dat morgenochtend meteen doen

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door dwarkje
              sinds de update van 31-1 j.l. zijn sommige digitale tv-zenders niet meer te bekijken. o.a. npo 101, npo cultura, ons, bbc entertainment (deze bekijk ik geregeld en een heel stel zenders die ik minder vaak bekijk. ook kan ik niet meer direct overschakelen naar digitale radio zonder eerst het zendernummer in te voeren. ik heb zowel het basispakket als het pluspakket. nog geen jaar geleden heb ik een nieuwe kabel en stekkers laten installeren en zelfs een nieuwe smartcard gekocht. tot vorige week funktioneerde alles perfect. ik heb verschillende mensen de stekkers laten controleren, die zitten allemaal vast, heb de smartcard 2 x laten schoonmaken. ik ben gehandicapt dus kan dit zelf niet. wat ik wel zelf kan is de smartcard verversen in mijn delta. dat heb ik vanmorgen gedaan, maar dat heeft niet geholpen. heb geen idee wat ik nog meer kan doen. wie weet raad?

              btw ik heb dit per ongeluk onder interactieve tv geplaatst, maar dat heb ik nog niet
              het probleem is opgelost. de deltamonteur ontdekte een kapotte splitter. is er tussenuit gehaald en nu werkt alles weer. hartelijk bedankt voor de service!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X