Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat gebeurt er met de kosten van de kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat gebeurt er met de kosten van de kabel

    Hoi .
    Vanaf eind van het van het jaar vervalt het analoge tv en radio signaal maar bij delta betaal je elke maand bij de energie rekening voor tv en radio ongeveer een 17 euro vervalt dit dan ook ????
    En stel ik zou over stappen naar bijvoorbeeld KPN wat ik overigens niet doe maar als voorbeeld blijven die kosten bij Delta voor tv en radio dan ook gewoon door gaan.

  • #2
    Beste turbo6208,

    In het voorjaar van 2018 komt Analoge TV van DELTA inderdaad te vervallen.
    Iedereen die met een smartcard kijkt of internet heeft van DELTA, blijft het Analoge signaal nodig hebben.
    Om je wat duidelijkheid te geven over wat er precies gaat veranderen, wil ik je verwijzen naar een speciaal stukje onze website dat gemaakt is om hier meer over te vertellen: https://www.delta.nl/allemaaldigitaal
    Hier staat een filmpje met uitleg "Waarom stapt DELTA volledig over op digitale tv?".
    De kosten van TV Basis komen niet te vervallen. Het Standaard pakket van op smartcard blijft ook kosteloos.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Iedereen die met een smartcard kijkt of internet heeft van DELTA, blijft het Analoge signaal nodig hebben.
      dit klinkt heel verwarrend
      en is dat echt zo, dat het analoge signaal aanwezig blijft voor mensen die met een smartcard kijken ??

      Reageer


      • #4
        Sorry dat het wat onduidelijk over komt. Het analoge signaal komt te vervallen via de coaxkabel.
        Alleen het digitale signaal blijft via de kabel binnenkomen als je tv kijkt.
        Ik hoop dat het zo iets duidelijker is?

        @ Fred44nl: heb je het filmpje al gekeken?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          @ Fred44nl: heb je het filmpje al gekeken?
          ja, zeker wel

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Beste turbo6208,

            In het voorjaar van 2018 komt Analoge TV van DELTA inderdaad te vervallen.
            Iedereen die met een smartcard kijkt of internet heeft van DELTA, blijft het Analoge signaal nodig hebben.
            Om je wat duidelijkheid te geven over wat er precies gaat veranderen, wil ik je verwijzen naar een speciaal stukje onze website dat gemaakt is om hier meer over te vertellen: https://www.delta.nl/allemaaldigitaal
            Hier staat een filmpje met uitleg "Waarom stapt DELTA volledig over op digitale tv?".
            De kosten van TV Basis komen niet te vervallen. Het Standaard pakket van op smartcard blijft ook kosteloos.
            Annette bedankt voor het ene antwoord maar mijn tweede deel van mijn vraag als je dus naar KPN overstap heb je tv via de telefoonlijn verrekent Delta dan ook nog die kosten .

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette

              Annette bedankt voor het ene antwoord maar mijn tweede deel van mijn vraag als je dus naar KPN overstap heb je tv via de telefoonlijn verrekent Delta dan ook nog die kosten .
              Het is denk ik heel simpel:
              Als je gebruik (blijft) maken van een dienst van Delta via de kabel (tv, telefoon of internet) betaal je 20,95 kabelkosten per maand + ev. andere kosten voor je abonnement.
              Maak je van geen enkele dienst van Delta gebruik en is je contractperiode afgelopen, dan kun je dit contract opzeggen en hoef je dus ook niet meer te betalen!

              Reageer


              • #8
                Zo, die Zweden en 020 toch. Bij de zuiderburen zeggen ze "Jobs, Jobs, Jobs" Hier in zeeland "Winst, Winst, Winst" en compensatie?????????

                Reageer


                • #9
                  En ja, weet je wat het is????? Ik hoop dat nu dat eens onze nieuwe CEO van Delta zich ook eens op dit forum verschijnt. Niet 1 pr-mannetje. Zo te zien aan de foto (wel veranderd, even google. Prima kapper, adres????), Vlot, vorige baas KPN (wel bekend in de rest van de directie:8), moet het aan kunnen om onze bezorgdheden te beantwoorden.

                  Reageer


                  • #10
                    @turbo, als je alle multimedia diensten (tv, internet, telefoon) bij KPN afneemt, dan hoef je niet per se te betalen voor de kabel. Het mag wel natuurlijk, maar als je geen televisie meer kijkt via ons, dan kan je dit beter opzeggen.

                    @iedereen: laten we het voor de duidelijkheid gewoon kabelsignaal noemen.

                    @duncan: ga je lekker? :P Wat probeer je precies met een dergelijke reactie te bereiken?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door duncan
                      En ja, weet je wat het is????? Ik hoop dat nu dat eens onze nieuwe CEO van Delta zich ook eens op dit forum verschijnt. Niet 1 pr-mannetje. Zo te zien aan de foto (wel veranderd, even google. Prima kapper, adres????), Vlot, vorige baas KPN (wel bekend in de rest van de directie:8), moet het aan kunnen om onze bezorgdheden te beantwoorden.
                      En wat gaat een directeur jou kunnen zeggen? Inmiddels snapt iedereen die je bijdragen leest wel dat het enige dat je wilt horen is dat Delta al je problemen gratis voor je oplost en er nog wat geld bij doet. Voeg dat bij je onbeschofte reacties op andere antwoorden en niemand neemt je nog serieus. Echt petje af. Je bent goed bezig. :8

                      Reageer


                      • #12
                        Beste turbo6208,

                        Zijn jouw vragen zo beantwoord?
                        Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X